2019-06-05, 15:16
Medlem
Var det Norrlands eller Skånes? Eller var det så att båda kom samtidigt? Inte lyckats hitta någon info på nätet.
Citera
2019-06-05, 15:51
Medlem
Kan inte ge dig ren fakta men jag började snusa Lundgrens och då har jag för mig att det bara fanns Skåne. Sen kom Norrland och nu finns Västkusten med.
Citera
2019-06-19, 13:07
Medlem
sk00ghs avatar
Vad jag kommer ihåg så fanns Lundgrens vit portion, Original och Skåne och dem såldes samtidigt, sen släppte dem Norrland och tog tyvärr bort både Vit och Original. Väldigt synd, den vita var god att bryta av med ibland.
Citera
2019-07-01, 20:36
Medlem
Kommer ihåg att Lundgrens hade en förbakad lösprilla, vet dock ej om dem fortfarande säljs. Har för mig att den kom före skåne & norrland. Skåne kom iallafall före Norrlands, det kan jag nästan sätta årslönen på.
Citera
2019-07-01, 20:46
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joykarn
Kommer ihåg att Lundgrens hade en förbakad lösprilla, vet dock ej om dem fortfarande säljs. Har för mig att den kom före skåne & norrland. Skåne kom iallafall före Norrlands, det kan jag nästan sätta årslönen på.
Tyvär inte. Uppskattade deras perfekt bakade prillor som låg perfekt under läppen. Som en cylinder men plattare. Satt som en smeck.
Citera
2019-07-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Tyvär inte. Uppskattade deras perfekt bakade prillor som låg perfekt under läppen. Som en cylinder men plattare. Satt som en smeck.

Ja, smaken var helt okej & påminde hyffsat en riktig lös i smaken men bekvämligheten hos en portion. Var också en ganska kul grej vilket alltid uppskattas i snusvärlden. Hoppas dem tar tillbaka det någon gång.
Citera
2019-08-01, 07:23
Medlem
Nekro.s avatar
Jag har varit hooked på Lundgrens sedan de lanserade snuset, den förbakade tillsammans med den gröna dosan(vit perforerad) var först, sedan släppte de Skåne Vit och en limited edition version som de sålde av för 99kr dosan om jag inte minns fel.

Sedan tog de ur den förbakade ur sortimentet tillsammans med Vit portion, i samband med detta lanserade de även skåne slim och Norrlands vanlig vit & slim, nu har även Västkust börjat säljas men dessa har jag inte funnit någon slim size version av.

Hoppas de fortsätter med mer smaker, kanske Gotland nästa?

Perforerade prillor är genialiskt, jag undrar om inte Lundgrens har patent eller något på detta då jag fortfarande inte kunnat hitta något annat märke som kör med dessa prillor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in