2020-02-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Hur länge tog det innan du fick ditt paket hem?

Jag har iaf väntat sen tisdagen förra veckan och ännu inte fått något och dom svarar inte på mail heller :S (-r*-***kes

Det tog två eller högst tre dagar efter betalning. Jag beställde ifrån samma ställe.

Jag har bara bra erfarenheter ifrån dom, så jag skulle inte varit orolig.
Citera
2020-03-02, 03:31
Medlem
catipillahs avatar
Har provat den här noiden. Den var helt ok, ingen nojig effekt alls. Bara man doserar den rätt.
Citera
2020-03-02, 18:51
Medlem
Någon som har testat denna från haza**chems?
Citera
2020-03-04, 19:26
Medlem
Hur mkt knaster behövs på 1 gram ADB butinaca? Planerar 50 gram på ett gram pulver, är det ok?
Citera
2020-03-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Hur mkt knaster behövs på 1 gram ADB butinaca? Planerar 50 gram på ett gram pulver, är det ok?
Undrar också hur mycket man ska blanda med ADB-BUTINACA.
Citera
2020-03-06, 18:46
Medlem
makduis avatar
Citat:
Det blir asbra!! Se till att inte röka bara för att röka utan fyll på när ruset verkligen är över annars blir du en zombie! Testa en smula från de där 50 grammen ska du se.
Citera
2020-03-06, 18:47
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mipizo
Undrar också hur mycket man ska blanda med ADB-BUTINACA.
Kolla inlägget över.
Citera
2020-05-14, 11:19
Medlem
Polisen stoppade mitt brev med ADB-Butinaca och fick brev om det. Bara så jag är rätt på det nu, jag ska ringa och göra anspråk eftersom det fortfarande är lagligt och jag kommer då få tillbaka det?
Citera
2020-05-14, 12:55
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Polisen stoppade mitt brev med ADB-Butinaca och fick brev om det. Bara så jag är rätt på det nu, jag ska ringa och göra anspråk eftersom det fortfarande är lagligt och jag kommer då få tillbaka det?
ADB-Butinaca är klassad som hälsofarlig, så du kommer inte få tillbaka det.
Citera
2020-05-18, 20:07
Medlem
Är butinaca narkotika klassad nu eller bara klassad som hälsofarlig?
Citera
2020-06-30, 13:09
Medlem
Jag hr använt det mest i Spice väg allt från jwh018 till mmb-chiminaca mm mm. Men den här adb-butinaca är den värsta noiden jg rökt. Inte i effekt men gud så giftig den är Varning !!!!! Jag och en polare gjorde mix på 98 g tobak vi tillsatte 2g pulver och visst var det Nice till en början. Men efter 3-4 dagars rökande slutade det fungera mer o mer. Då bestämde jag mig för att försöka kliva av 1a gången. Det gick inte totalt omöjligt var drt. Då kompisen fortfarande hade kvar blev det att hänt mer. Första dagarna efter det tog slut var jag mest seg men efter 3 veckor på den här så klev jag av och har aldrig någonsin upplevt nåt liknande. Stack i bröstet konstant mer eller mindre hjärtat framförallt. Fick vätska i fötter ej mycket men märkte hur kroppen så ifrån. Hade sådana svettattacker att jag kunde vrida ut tröjn. Inte ens Benso tog bort abbsen helt och sådär höll det på i 4-5 veckor innan jag började känna mig något så när återställd. Jag rekommenderar inte en käft att röka den här sorten är helt övertygad att folk har dött på den här. Under själva ruset så vaknade jag ofta på golvet med pipan brevif mig tog mig inte ens till Laro vid 3 tilfällen för att jag var för seg och såg det som viktigare att röka bitinca än att ta mina opiater det säger en del om detta gift..... Rök nån gammal spicesort om ni nu ska röka Spice men förfan inte denna!! Jg trodde att min sista stund var kommen polaren jag blandade med blev deprimerad som fan efter och han hade ej rökt lika mycket och inte heller lika starkt som mig.
Citera
2021-04-29, 20:44
Medlem
KanDuInteCyklaElrs avatar
Avråder er alla starkt att testa denna drog, precis som spice.
https://sverigesradio.se/artikel/syn...AXEER7EoVAWr-c
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in