• 1
  • 2
2019-06-04, 16:23
Medlem
Vi ser idag hur svart-importen totalt håller på att splittra upp EU.
Kan förresten ta Polen som exempel.
På 1990-talet hade man vanliga passgränser både mot väst som Ryssland, Vitryssland och Ukraina.
Det var ett jävla bråk vid inträdet i EU, då polackerna ville stå utanför Schengen för att kunna behålla sina öppna passgränser österut.
Bryssel befallde till slut polackerna, -”vi skall bygga fästningen Europa”!
Warszawa var tydligen lydiga med denna order man då fick.

Kan tänka Sverige, Tyskland, Frankrike och BeNeLux kommer klart ingå i den nya västra delen, som önskar att länderna översvämmas med svartingar, araber, hazarer och negrer.

Alla gamla kommunistländer kommer garanterat ingå i ett nytt östra EU, som helt motar bort ovannämnda klientel.
Sen finns det många tveksamma fall, alltså de övriga västra EU-länderna.

Dessutom är ju EU idag en nolla inom världspolitiken, som står mellan USA och Kina.
Men två nollor är ju lika mycket som en nolla, alltså nollan Väst-EU och nollan Öst-EU.
Senast redigerad av Hultabultan 2019-06-04 kl. 16:38.
Citera
2019-06-04, 16:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det du skriver får mig att tänka på VästRom och ÖstRom där det östra romarriket bestod längre än det västra som i princip sprack inifrån. EU kommer att slitas itu och spricka på samma sätt. Frågan är bara vem som plockar upp delarna, USA eller Kina?
Citera
2019-06-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det du skriver får mig att tänka på VästRom och ÖstRom där det östra romarriket bestod längre än det västra som i princip sprack inifrån. EU kommer att slitas itu och spricka på samma sätt. Frågan är bara vem som plockar upp delarna, USA eller Kina?

Vi är tydligen helt ense om att den nuvarande statsbildningen aldrig kan hålla i längden, med så helt diametralt olika uppfattning om svart-importen!
Men vad som sker efter att EU delats upp råder det mycket stor osäkerhet om, liksom hur massor med tveksamma länder kommer att agera?
Citera
2019-06-04, 17:00
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Håller med, det låter bekant. USA kan ta väst-EU, så kan Kina ta öst-EU. Om kineserna öpnnar nya läger i öst-EU så kan öst-EU bli helt islamfritt.
Citera
2019-06-04, 17:22
Medlem
Haajibs avatar
Jag skulle ge mycket om unionen blev en federation istället
Citera
2019-06-04, 19:54
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clownpepe
Håller med, det låter bekant. USA kan ta väst-EU, så kan Kina ta öst-EU. Om kineserna öpnnar nya läger i öst-EU så kan öst-EU bli helt islamfritt.

Var det dumt att östmurarna revs ?
Citera
2019-06-04, 20:20
Medlem
Bronixs avatar
Nej EU är EU . Det är vad det är . Friheten är underbar . EU är ditt land och kommer att vara det långt framöver.
Citera
2019-06-04, 21:34
Medlem
TheFreakinPopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Jag skulle ge mycket om unionen blev en federation istället

På sikt tror jag att det är oundvikligt och jag är övertygad om att det är till det bättre.
Citera
2019-06-04, 22:01
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Var det dumt att östmurarna revs ?

Vet ej. Länderna i östblocket har dock förblivit relativt nationalistiska. Eftersom de vet hur det är att vara under ockupation.
Citera
2019-06-04, 23:48
Medlem
Citat:
Vet ej. Länderna i östblocket har dock förblivit relativt nationalistiska. Eftersom de vet hur det är att vara under ockupation.

Sen finns det länder likt t.ex. Portugal och Irland som ligger helt i klass med östra EU, när det gäller att mota bort svartingar och araber.
Därför blir det inte alls så lätt att dela upp EU med ett rakt sträck!
Senast redigerad av Hultabultan 2019-06-04 kl. 23:52.
Citera
2019-06-04, 23:54
Medlem
clownpepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Sen finns det länder som t.ex. Portugal och Irland, som ligger helt i klass med östra EU, när det gäller att mota bort svartingar och araber.
Därför blir det inte alls så lätt att dela upp EU med ett rakt sträck!

En uppdelning hade dock kunnat vara bra. Samt en stor omröstning efter uppdelningen.
De som är för mångkultur och islam får rösta för att stanna i väst, och de som är emot mångkultur och islam får rösta för flytta till öst. Efter omröstningen stänger man gränserna för flytt och asyl, tills det finns behov av det. Eller något i den stilen.

För att förtydliga: med mångkultur menar jag MENA-folk, och européer som vill leva med MENA-folk.
Senast redigerad av clownpepe 2019-06-04 kl. 23:59.
Citera
2019-06-08, 00:56
Medlem
Citat:
En uppdelning hade dock kunnat vara bra. Samt en stor omröstning efter uppdelningen.
De som är för mångkultur och islam får rösta för att stanna i väst, och de som är emot mångkultur och islam får rösta för flytta till öst. Efter omröstningen stänger man gränserna för flytt och asyl, tills det finns behov av det. Eller något i den stilen.

För att förtydliga: med mångkultur menar jag MENA-folk, och européer som vill leva med MENA-folk.

Tycker hellre vi kunde ha en folkomröstning internt i Sverige, ifall alla negrer och araber skall utvisas till Stockholm, med visumtvång för att vistas i övriga landet.

Man slår på detta sätt två flugor i en smäll!
1. Stockholmarna får nära till sina gullegrisar.
2. När det kommer presidenter på statsbesök kan regeringen skryta med hur toleranta stockholmarna är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in