2019-06-03, 18:03
Medlem
ViTolis avatar
Tja, har ett stort djävla problem som jag stör mig på. Avinstallerade Forza Horizon 4 på min PC, dock så ligger skiten kvar på hårddisken och tar plats med sina hela 77 gigabyte. Verkar inte heller gå att ta bort skiten manuellt då filerna ligger i en mapp som heter WindowsApps, denna mapp är skyddad och går ej att kringå tydligen. Försökte även ta bort skiten med PowerShell, får upp ett meddelande att filen ej kan hittas, trots att jag ser den i WindowsApps. Hur ska vi gå tillväga, orkar verkligen inte blåsa om hela datorn bara för ett pissprogram.
Citera
2019-06-03, 19:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Installerar in mjukvaran igen och då i rätt katalog. Därefter avinstallerar bort mjukvaran under felsäkert läge med ett smart program, te.x Revo Uninstaller och då Proversionen som då rensar mer på djupet än den fria versionen.

Rensar sedan bort alla överflödiga och kvarvarande sådana med te.x CCleaner. I värsta fall så kan du mjukraderar alla filer som tillhör denna mjukvara under registret men då bör du veta vad du gör för något. Om tankarna går åt det sistnämnda så ta en backup på registret innan du sätter igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in