2019-06-03, 18:03
Medlem
ViTolis avatar
Tja, har ett stort djvla problem som jag str mig p. Avinstallerade Forza Horizon 4 p min PC, dock s ligger skiten kvar p hrddisken och tar plats med sina hela 77 gigabyte. Verkar inte heller g att ta bort skiten manuellt d filerna ligger i en mapp som heter WindowsApps, denna mapp r skyddad och gr ej att kring tydligen. Frskte ven ta bort skiten med PowerShell, fr upp ett meddelande att filen ej kan hittas, trots att jag ser den i WindowsApps. Hur ska vi g tillvga, orkar verkligen inte blsa om hela datorn bara fr ett pissprogram.
Citera
2019-06-03, 19:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Installerar in mjukvaran igen och d i rtt katalog. Drefter avinstallerar bort mjukvaran under felskert lge med ett smart program, te.x Revo Uninstaller och d Proversionen som d rensar mer p djupet n den fria versionen.

Rensar sedan bort alla verfldiga och kvarvarande sdana med te.x CCleaner. I vrsta fall s kan du mjukraderar alla filer som tillhr denna mjukvara under registret men d br du veta vad du gr fr ngot. Om tankarna gr t det sistnmnda s ta en backup p registret innan du stter igng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in