Citat:
Ursprungligen postat av
Booobies
och hur är det med den moderator dom säger sig samarbeta med då? Dom menar på att dom har tillgång till den ”hemliga
outlaw” delen här på forumet... Hur ligger det till med detta? Jag är en helt vanlig användare, som många andra, så vi är inte 100% insatta i allt detta...
Jag har känt till ett par år nu att dom påstår sig ha en på insidan men till dags dato har jag inte sett nånting som talar för att det stämmer, till exempel har dom inte skrivit ett ord om mig trots att jag bla avslöjat var nånstans norr om kungälv jag bor

många påståenden dom gör är skrivna väldigt svepande med inga eller få konkreta detaljer.
Till exempel deras påstående om att "super duper admin" lagrar ip-adresser är en sådan, svepande ordalag och ett par detaljer som får människor att haka på men granskar man det närmare så ser man att bilden är daterad 2006 dvs under en tidsperiod som Admin öppet skriver att ip lagras, dom har med andra ord försökt prångla ut nånting som alla kan läsa om som nånting hemligt.
(FB) Moderatorer kan inte längre automatiskt se IP-nummer
Vad dom inte skriver är att det från början är en standardfunktion för mjukvaran forumet är baserat på så är det än idag för vbulletin, phpbb med flera mjukvaror, dom skriver inte att tillgången till uppgifter begränsats för att stärka anonymiteten och dom skriver inte att lagringen av ip upphörde för ett bra tag sen återigen i syfte att stärka anonymiteten.
Om dom nu har tillgång till outlaw, varför släpps det bara myter, påhitt och gammal känd skåpmat? varför släpps det ingen personlig information om mig? varför släpps det till exempel ingenting från dom senaste 5 åren?
Redigerat:
På rak arm kan jag bara komma på 2 orsaker, antingen har dom ingen tillgång eller så är materialet i outlaw tråkigt och ointressant.