2019-06-03, 17:24
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapatKonto
GT skulle knappast tillåta en sådan slösig engångsprodukt som kondom, så risken finns att man råkar producera nästa generation av etablissemangets PR-kossor.

Det är inte heller miljömässigt att producera avkomma, ty alla människor konsumerar av jordens resurser.
Därför tror jag att hon är ett fan av tvåan.
Citera
2019-06-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Undrar om hon har en fin stjärt eller om det är mest skinn och ben.
Säkert en söt liten rumpa
Citera
2019-06-04, 19:42
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavan
- Hade man velat STRAFFKNULLA Greta? Ja det hade man kanske kunnat tänka sig, men då får man vänta några år till hon blir 18 år. Eller iaf tills hon ser ut som 18 år.

Varför skulle man behöva vänta till 18? Byxmyndig blir man ju vid 15 så det har hon ju varit ett tag. Inte för att jag tänder på folk som ser ut som 8 men vid straffknull kanske man kan tänka bort hennes utseende och istället glädjas åt att hon lider.
Citera
2019-06-05, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Varför skulle man behöva vänta till 18? Byxmyndig blir man ju vid 15 så det har hon ju varit ett tag. Inte för att jag tänder på folk som ser ut som 8 men vid straffknull kanske man kan tänka bort hennes utseende och istället glädjas åt att hon lider.

Trodde det var någon magisk gräns vi människor hade...
Citera
2019-06-05, 11:43
Bannlyst
fel? nja, sjukt? ja absolut, ser ju ut att vara typ 12. Med tanke på din profilbild så antar jag att du inte bara har fantasier utan att du är helt besatt. jag skulle lägga dig under kategorin Typisk Pedofil
Citera
2019-06-05, 16:04
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Trodde det var någon magisk gräns vi människor hade...

Nej det är staten som säger att man får knulla hur perverst som helst vid 15 men inte porrfotograferas förrän vid 18.
Citera
2019-06-05, 16:18
Medlem
Citat:
Nej det är staten som säger att man får knulla hur perverst som helst vid 15 men inte porrfotograferas förrän vid 18.

Så då är det hur lugnt som helst att sätta på tjejer 15-18? Jag har alltid tvivlat på detta asså. Varför är det så tabu då?
Citera
2019-06-05, 16:27
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Så då är det hur lugnt som helst att sätta på tjejer 15-18? Jag har alltid tvivlat på detta asså. Varför är det så tabu då?

För att pk-etablissemanget hatar heterosex, och det är lättare att hacka på sånt som sticker ut, såsom åldersskillnader.

Sen är många föräldrar så för identitetspolitiker blir kombinationen barn (som föräldrar förstås betraktar som omhändertagandeobjekt) och njutningslystnad ett stilbrott som man som godhetssignalerande identitetspolitiker vill motverka.

Statistiken säger väl att tjejer sexdebuterar redan vid ännu lägre åldrar så vad blir bättre av en kriminalisering av nåt som så många gör? Antagligen är det tänkt som en flirt med sexualrepressiva läror såsom feminism och islam.

Jag håller helt med såtillvida att det är viktigt att sexdebuten blir en harmonisk och fin upplevelse, men att sätta upp åldersgränser är ett synnerligen fyrkantigt för att inte säga dysfunktionellt sätt att tackla detta på. Jag är helt säker på att de 15- och 16-åringar som självmant och aktivt valt mig som sexpartner har fått en finare upplevelse än om de istället hade fallit för tjatsex med nån full jämnårig douchebag eller dramatisk gängturk. Lyhördhet är viktigare än jämnårighet.
Senast redigerad av Skattebrott 2019-06-05 kl. 16:32.
Citera
2019-06-05, 16:33
Medlem
GeleZachas avatar
Att ha sexuella fantasier är det ju inget fel med, det är ju när man utövar fantasierna som man kan börja prata om omoraliskhet... Man kan ju inte rå för ens läggning.
Citera
2019-06-05, 16:34
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det tycker jag, eftersom hon ser ut som ett barn i ansiktet och kroppen, och även har en liten flickas mycket ljusa röst. Även hennes åtbörder och miner är småflicksaktiga, och hon odlar det intrycket också med klädseln och de långa flätorna. Så JA jag tycker att det är ett varningstecken om du tänder på henne, för BILDEN du tänder på är ju ett barn. På samma sätt som det INTE behöver vara fel att tända på en transperson om BILDEN man ser är en normal person av det motsatta könet. Eller att tända på en gammal människa, om just den individen faktiskt ser 20 år yngre ut än vad den är.
Citera
2019-06-05, 17:02
Medlem
Citat:
Jag är helt säker på att de 15- och 16-åringar som självmant och aktivt valt mig som sexpartner har fått en finare upplevelse än om de istället hade fallit för tjatsex med nån full jämnårig douchebag eller dramatisk gängturk.

Du och jag borde gå runt och predika detta för våra svenska lammkött.
Citera
2019-06-05, 17:10
Medlem
Dags att bli klimatpedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här