2024-09-14, 14:41
Medlem
Cybershapes avatar
Ha-ha! Fel och fel, men det måste nog betraktas som klart udda.
Citera
2024-09-18, 21:06
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordEldritch
Det vill jag se...
Det lär du aldrig få se jag pratar om att höra när orgasmen närmar sig, den syns inte men kan höras om man är uppmärksam. Alltså Gretas mammas orgasm :-)
Citera
2024-09-19, 15:13
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det lär du aldrig få se jag pratar om att höra när orgasmen närmar sig, den syns inte men kan höras om man är uppmärksam. Alltså Gretas mammas orgasm :-)
Då sittter jag i rummet bredvid..
Citera
2024-10-08, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsaw
Man har ju fantasier om att man skulle vilja förnedra henne riktigt ordentligt. Typ grova former av BDSM och rejält med fisting

Greta är verkligen hur sexig som helst. Hon är dominant och den som utövar BDSM gentemot män, inte den som tar emot förnedring och bestraffning. Greta har de sjukaste och mest kinky önskemål.
Citera
2024-10-08, 03:20
Medlem
Det är fel eftersom hon har uppenbara defekter i sina gener.
Citera
2024-10-08, 03:26
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möllan63
Greta är verkligen hur sexig som helst. Hon är dominant och den som utövar BDSM gentemot män, inte den som tar emot förnedring och bestraffning. Greta har de sjukaste och mest kinky önskemål.

Jaha, för oss andra har hon trevlig hårfärg, näpet ansikte, underbara ögon, och nu också lite former.

Det är ingen jag tänker på, men de runt 20 kan säkert göra det. Och jag tror hon är en dröm för några av dessa, utan piskor.
Citera
2024-10-08, 07:48
Greta sägs vara aspie men hon bortsett från det är hon INTJ. Eftersom tråden kom upp så kan sägas att hon inte har sex så som andra tror att hon har. Det kan hon bara svara på själv men jag skulle bli förvånad om hon har sex på samma sätt som män kanske föreställer sig det.
Citera
2024-10-08, 12:17
Bannlyst
Man ser ju att Greta har genetiska defekter. Hon är vuxen, men ser fortfarande ut som ett barn.
Citera
2024-10-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyaui
Greta sägs vara aspie men hon bortsett från det är hon INTJ. Eftersom tråden kom upp så kan sägas att hon inte har sex så som andra tror att hon har. Det kan hon bara svara på själv men jag skulle bli förvånad om hon har sex på samma sätt som män kanske föreställer sig det.

INTJ - Det talar för att hon skulle kunna ha en dominant läggning.
Citera
2024-10-12, 03:44
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Aldrig i livet men en trekant med hennes mamma Malena Ernman, tänk att få höra henne ta ton när orgasmen närmar sig.
Gretas morsa är faktiskt direkt avtändande. Hon är så maskulin. Reslig, kraftig käklinje, kantig. Hon var ganska tränad en period också, vilket inte hjälpte henne alls att bli mer feminin. Plus de där stenhårda gummituttarna. Malena ser ut som någon som skulle kunna vara statist i Vikings och det är sällan ett gott betyg.

Greta är helt annorlunda. Hon brås på sin feminina far. Samma mjuka linjer, runda ansikte, höga kindknotor. Nu har hon ju former också, ett par tajta små äpplen till skinkor och en tydlig byst.

Greta är sexig. Hennes trotsiga leende när hon bärs bort av starka karlar gör att kuken reser sig. Jag skiter fullständigt i miljön och har inget intresse för hennes ”cause” men hennes aura och utseende gör att kuken står som ett spett. Jag skulle ätit hennes arsle från morgon till kväll.
Citera
2024-10-14, 14:17
Medlem
Gingers avatar
Bara så ni vet alla bajs-fantaster så är Greta Vegan.
Citera
2025-08-24, 09:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av oyaui
Vad menar du med sex som andra tror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in