2024-04-08, 23:05
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Nu är ju Greta vuxen, och faktum är att hon ser ut som den där tjejen som varken var ful eller snygg egentligen, och som man kanske inte tänkte på som flickvänsmaterial, men som man kanske skulle ha kunnat tänka sig om man fick chansen.
Det är löjligt egentligen hur många som verkar tycka att hon har ett extremt utseende, för hennes girl next door-faktor är otroligt hög.
Inget för mig dock, då jag blir avtänd av att hon är i mina barns ålder.
Citera
2024-04-08, 23:07
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Greta är väl snart 17 bast, men ger av ett mycket vuxet intryck.

Ibland händer det att man fantiserar om henne - en stark kvinna som vågar uttrycka sina åsikter, är både sexigt och kittlande.

Är detta fel?
Ja, definitivt, rent ut sagt, perverst. Du är felprogrammerad i huvudet.
Citera
2024-04-08, 23:10
Medlem
AuticaMinores avatar
Åtminstone så är det lite creepy. Hon har ett barnansikte och en flickaktig kropp.

Amy Diamond har åtminstone en vuxen barm, även om hon också besitter ett väldigt barnsligt ansikte för en kvinna i tidiga 30-årsåldern.
Citera
2024-04-08, 23:22
Medlem
vonKeukenstiernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Undrar hur klimatet är innanför hennes trosor. Riklig vegetation? Kalhygge? Fuktighet? Hettar det till ibland så att 2-procentmålet är i fara?
Våtmarker?

Det är nog det som det handlar om. TS är sugen på att återställa hennes våtmarker.
Citera
2024-04-22, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Greta ser ut som en 15-åring. Hon visar inget vuxet intryck.
Håller med. Inte friskt av någon man som passerat tonåren.
Citera
2024-04-22, 01:33
Medlem
Man har ju fantasier om att man skulle vilja förnedra henne riktigt ordentligt. Typ grova former av BDSM och rejält med fisting
Citera
2024-04-22, 01:50
Medlem
Galejans avatar
Jag skulle kunna tänka mig att bjuda Greta på en riktig åktur. Det är något med hennes utseende som lockar, det där trumpna unga osminkade ansiktet som tittar på mig med avsmak. Jag är en vit medelålders köttätande miljöbov. Tänk att pinna henne mot madrassen och sedan plöja henne som en våråker om och om igen, även om hon skriker och gråter. Faktiskt ännu mer och hårdare om hon skriker och gråter. Det är något oerhört upphetsande i tanken att använda den här för många nästan heliga flickan till djupt syndiga saker. Tillfredsställella sina mörka lustar med tonårsflickornas hjältinna och förebild. Kontrasten mellan Greta i FN och Greta nedtryckt i madrassen med säden rinnande ur fittan är eggande.
Citera
2024-06-04, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonKeukenstierna
Våtmarker?

Det är nog det som det handlar om. TS är sugen på att återställa hennes våtmarker.
Det finns inget sötvatten i en torrlagd öken.
Citera
2024-07-17, 01:00
Medlem
Gingers avatar
Absolut icke.

Makt är alltid sexigt
Citera
2024-07-17, 07:10
Medlem
halaltarzans avatar
https://sverigesradio.se/artikel/greta-thunberg-gripen-i-haag-blockerade-huvudgata

Finns säkert ett och annat runkmonster som kan gå igång på bilder som den i länken, 4 karlar och en försvarslös ung kvinna, en ung kvinna som de kan nyttja bäst de vill om de tar henne till något avskilt ställe (behöver väl iofs inte vara just Greta).
Citera
2024-07-19, 04:57
Medlem
Skulle lätt ligga med henne 😊
Citera
2024-07-19, 10:46
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solimann
Skulle lätt ligga med henne 😊

Håller med! Fram tills detta händer så får man nöja sig med AI generad snusk med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in