2022-05-26, 19:06
Medlem
En gammal tråd om Greta som nu hunnit fylla 19 år.

Vet inte varför jag fantiserar kring denna tjej/kvinna men på något sätt är hon attraktiv. När hon var yngre så tilltalade hon mig inte alls men idag är det annorlunda. Gillar hennes idag vuxna ansikte som oftast är riktigt sött men snabbt kan skifta till ilska.

Jag har ofta ganska brutala fantasier om hur hon tvingas behaga mig, ibland tillsammans med några andra män i hårda gruppknull.

Är det fler som gillar henne i vuxen ålder?
Citera
2022-05-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard2022

Vet inte varför jag fantiserar kring denna tjej/kvinna men på något sätt är hon attraktiv. När hon var yngre så tilltalade hon mig inte alls men idag är det annorlunda. Gillar hennes idag vuxna ansikte som oftast är riktigt sött men snabbt kan skifta till ilska.

Jag har ofta ganska brutala fantasier om hur hon tvingas behaga mig, ibland tillsammans med några andra män i hårda gruppknull.

Hon är definitivt het på något underligt sätt.
Citera
2022-05-26, 19:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Hon är aspie va?
Citera
2022-05-26, 19:16
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard2022

Jag har fantasier om Greta, that's for sure. Vem har det inte liksom?

Men jag vill inte vara brutal med henne utan mer kärleksfull, där jag viskar vackra ord i hennes öra. Där jag låter henne utforska min solbrända & muskulösa kropp för att sedan oralt stimulera hennes späda lilla kropp. Hon är inget objekt för mig utan obeskrivligt vacker på ett konstigt sätt.

Har hon boyfriend?
Citera
2022-05-26, 19:17
Medlem
NEEJ - bearbeta henne med schnabeln så att hon blir singelmorsa gärna trilligar - o får lite att göra istället för att flumma runt o bajsa meningslösa flumord
Citera
2022-08-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Greta är väl snart 17 bast, men ger av ett mycket vuxet intryck.

Ibland händer det att man fantiserar om henne - en stark kvinna som vågar uttrycka sina åsikter, är både sexigt och kittlande.

Är detta fel?
Nej greta får gärna gå på sen vänder man och har fått nog å får knulla båda två hålen
Citera
2022-08-16, 08:16
Medlem
Hade varit lite äckligt om hon var typ 5, när hon började bli populär liksom. Hon hade typ klättrat på kuken och snubblat som en liten flicka. Nä, inte rätt.
Men nu googlade jag senaste året, och jodå. Hon knullar ju säkert hur lätt som helst med alla.
Tror det börjar bli dags ju. Deepthroat
Citera
2022-08-16, 10:57
Medlem
Merwinnas avatar
Lever den här tråden än, när Greta är så gammal som 19? Sedan måste jag säga, att fast jag är en heterosexuell kvinna så kan jag se att Greta helt saknar sex appeal, och alltid kommer att göra det. Det är något som inte är där - kanske något som skulle ha utvecklats i puberteten, men inte gjorde det p.g.a. hennes ätstörningar. Så var det även med en kamrat jag hade ett tag i min ungdom. Den tjejen var väldigt lik Greta också, och även hon var kortvuxen och såg ut som ett barn. När hon var 18 fick hon fortfarande en "barnpåse" med kritor och målarbok av flygvärdinnan när hon flög! Hon bodde fortfarande hemma när hon var 24, och pratade alltid om att hon var "daddy's girl", vilket väl Greta också är.

Så LITE konstigt är det ändå, om Greta blir föremål för sådana fantasier. (Jag blev faktiskt tvungen att kolla min gamla kamrat, för jag blev nyfiken, och hon står som ogift, ensamboende och barnlös fortfarande. Och nu är det definitivt för sent för barn i alla fall.)
Citera
2022-12-28, 13:39
Medlem
Krimkolls avatar
Hon är ju en vuxen person, så antagligen är det väl det. Men frågan är väl varför man då tänder på henne. Om anledningen är att man ser henne som liten så är det minst sagt mer tvivelaktigt tyckande

Idag antyder hon att hon tycker man ska ha en stor kuk Vore det okej att säga tvärtom också mot kvinnor i en argumentation? Att man ska ha former och ordentliga tuttar? Annars kan man vara tyst Är det därför såna tjejer är vänster? För att dom har komplex?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rak-pa-twitter
Senast redigerad av Krimkoll 2022-12-28 kl. 13:48.
Citera
2022-12-30, 16:58
Medlem
Chingchonglings avatar
Nu är hon 19 då finns i gen problem , nu kan hon hänga på pålen om hon vill
Citera
2023-01-03, 04:37
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Hon är ju född 3 januari 2003 så hon är 16 år, dream on.
Tack för att du har klargjort att man bara får ha fantasier om lagliga handlingar. Jag bör nog sluta fantisera om att piratkopiera filmer och om att tjuvåka i kollektivtrafiken.
Citera
2023-01-03, 08:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chingchongling
Nu är hon 19 då finns i gen problem , nu kan hon hänga på pålen om hon vill

Men hon ser fortfarande ut som 12 så det är en äcklig tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in