Nej, inte fel, men jag begriper det inte. Att ha ihop det med en vänster-extremist. Vegan, dessutom. En hycklare och sverige-förstörare, globalist-typen. Nej fy. Då var hon väl sötare när hon fortfarande var en korkad 17-åring.
Vuxet intryck.
Ja dummare saker har man ju läst, men vad var du för uppfattning om andra saker när hon i själva verket fortfarande utstrålar snorig skitunge som borde gå tillbaka till skolan omedelbart.
Det är inte fel nu när hon är vuxen , enligt hennes ålder åtminstone. Men nog fan är det fel i huvudet på dig om du tycker hon är sexig.
Ja det är mycket fel att runka till Greta Thunberg.
Ja hon Greta Thunberg ser ju ut som ett 10årigt barn fast hon är 20 år.
För djävulen kolla in Haley Spades istället. Haley Spades på radiointervju
Fattar inte vad folk ser hos Greta Thunberg.
Haley Spades är ju 25 senare i år men ser ändå ut att vara runt 18 år.
Finns en rysk tjej på nätet som heter Messalina som är extremt lik Greta. Dock är det fendom scat
Bara googla "Messalina Scat" så fattat ni
Hahahaha dog nästan av skratt över den slående likheten med Greta Thunberg. Fy fan det finns då allt på nätet.
Behövs inga fejkbilder när Gretas kusin är porrstjärna.
Hahahaha dog nästan av skratt över den slående likheten med Greta Thunberg. Fy fan det finns då allt på nätet.
Behövs inga fejkbilder när Gretas kusin är porrstjärna.
Fy fan så missvisande. De var ju inte särskilt lika mer än pyttelite på nån bild.
Ja, jag skulle säga att det är fel att sätta Greta och sex i samma sammanhang. Det finns transor som är snyggare än Greta och just i det här fallet kan jag känna att det inte riktigt räcker att hon biologisk kvinna, den där 130 cm långa barnkroppen är ändå helt ointressant.
Dessutom har hon märkliga ögon. Det är något med Gretas ögon. Lite som att titta på en robot. Jag får samma vibbar av Magmys-Micke. Micke är ju känd för sina elaka hajögon och Greta har samma sak. Tänk att ligga och gnida där och rätt som det är så tittar hon upp och så ser man magmuppens blick möta ens egen.
Nej, Greta ger mig bara obehag. Att hon åtminstone i teorin är en 20-årig kvinna räcker inte. Inte i det här fallet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!