2019-05-31, 20:15
Medlem
TraXzmans avatar
Hejzan

Tycker i mitt fall där jag kommer att jobba, vistas en hel del i sommar, finns ingen bra upplysning om vad som händer i "arrangemang". Dvs Västerbotten och kanske i erat fall nåt annat län

Många sidor som har som jobb att marknadsföra sitt utbud i en stad, by eller län där de ingår
Lyckas ännu inte med konststycket 2019 att täcka grundläggande funktioner på reklam med utbud samt alla tillställningar på en samlad sajt iaf per Län

Detta innebär ju i sig att kultur, marknader, nöjen, firanden och annat traditionellt går miste om intäkter, uppslutning, intressen samt utveckling etc. pga av ovissheten samt bristfällig till ingen information mm

Med en simpel sökfunktion här: http://alltomvasterbotten.se/?q=&mid...5D=5&c%5B%5D=2

Vill jag vad som händer på denna sida i alla delar av Västerbotten på tex marknader (som inte finns) eller det som finns att välja på val som tex: kultur och nöje, samt musik.
Jag trycker sen för dessa 2 val sen väljer datum för idag den 31 maj samt alla platser i VB

Och får fram ynka 6 händelser... wow imponerande fulltäckning - not (ironi) Jag vet att dom missar och inte redovisar massor med "allmänna aktivititeter " vilket såklart är helt logiskt...

Sen har du visitumeå... https://visitumea.se/sv/gora
Som är lika dålig på sökresultat, väldigt grötig och blandad och ologisk

Hur jädrans svårt kan det vara att täcka upp med allt som händer 31 maj i nåt val ? och inte juni eller juli eller för den delen i kategorier och underkategorier A-Ö i allt under en period eller som stadigvarande.... Dom har långt kvar att gå dessa "turistbyråer till webbplatser" att utveckla och utbilda både sig själv som reklammakare och deras värdelösa sidor...

Nån webbutvecklare som vill till att tjäna en slant så kan ni nog göra det i den här lata och okunniga "event och allmänna upplysnings"-branschen

Finns det nån sajt som har nåt att komma med som samlar upp allt som händer, finns, göra, äta som en databas både på aktuella datum eller rent allmänt ?? Skulle inte tro det

I övrigt får era inlägg tråden även ge och verka som länkar till andra län, städer eller orter som har täckande sk "turistinformation" eller välj nåt annat ord om man så vill

Exempel på kultur samlat på en webbsida:

Etc.....

Mvh T
Senast redigerad av TraXzman 2019-05-31 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in