• 1
  • 2
2019-05-30, 19:39
Medlem
enlevandemans avatar
Blir så trött på skiten. Har kollat varenda jävla affär här i sundsvall och kan inte hitta ett par snygga jeans. Är frustrerad och förbannad. Får väl köra med mjukisbyxor alltid helt enkelt.
Citera
2019-05-30, 19:43
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Blir så trött på skiten. Har kollat varenda jävla affär här i sundsvall och kan inte hitta ett par snygga jeans. Är frustrerad och förbannad. Får väl köra med mjukisbyxor alltid helt enkelt.

För damer finns jeans i stretch, testa om du kan ha en dammodell.

Om du dessutom har lite hull på rumpan (förutom breda lår) så kan det funka.

Värt ett försök..

Mina två cent
Citera
2019-05-30, 19:52
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
För damer finns jeans i stretch, testa om du kan ha en dammodell.

Om du dessutom har lite hull på rumpan (förutom breda lår) så kan det funka.

Värt ett försök..

Mina två cent

Vars finns dem då? För jag lovar, här verkar de då inte finnas några som är både snygga och passar. På nätet finns det ju en hel del fina, men man ska ALDRIG beställa från nätet. Särskilt inte kläder. Blir alltid besviken när jag köper från nätet. Lurendrejeri alltihop.
Citera
2019-05-30, 19:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Snygga jeans för 500? Går inte, tyvärr. City Gross, Dressman eller KappAhl fyller inte upp det kriteriet.

Dubbla pengarna så får du ett par klassiska Levis 501 eller motsvarande som dessutom håller tre gånger så länge och du är på banan.
Citera
2019-05-30, 19:58
Medlem
Här har du helt vanliga jeans i 100 % ren bomull. De sitter inte åt. Det finns ju även andra modeller. Bara att välja storlek. Varför måste de kosta hela 500 kr?

https://dressmann.com/sv/p/byxor/jea...s/7195469_F550
Citera
2019-05-30, 19:58
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Snygga jeans för 500? Går inte, tyvärr. City Gross, Dressman eller KappAhl fyller inte upp det kriteriet.

Dubbla pengarna så får du ett par klassiska Levis 501 eller motsvarande som dessutom håller tre gånger så länge och du är på banan.

Levis? De håller precis lika bra som alla andra. Dvs, knappt 1 år. Och då vill jag inte slösa 1000 kr för nåt som ändå går sönder efter 6 månader.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Här har du helt vanliga jeans i 100 % ren bomull. De sitter inte åt. Det finns ju även andra modeller. Bara att välja storlek. Varför måste de kosta hela 500 kr?

Hahaha, alltså driver du med mig? Det där kan nog vara ett av de fulaste jeans jag har sett. Sorry, men jag hoppas du skämtar.

edit: fan ska träffa en brud om nästa vecka och kan ju fan inte komma iklädd i mjukisbyxor....
Senast redigerad av enlevandeman 2019-05-30 kl. 20:01.
Citera
2019-05-30, 20:03
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Du är inne på rätt spår, men varför inte dom här med elastan, som ger stretch för optimal komfort?
Citera
2019-05-30, 20:04
Medlem
serubs avatar
Uniqlo eller weekday. Skulle säga att Uniqlo har bättre kvalité än Weekday, men Weekday har snyggare modeller.
Citera
2019-05-30, 20:09
Medlem
Citat:
Hahaha, alltså driver du med mig? Det där kan nog vara ett av de fulaste jeans jag har sett. Sorry, men jag hoppas du skämtar.

edit: fan ska träffa en brud om nästa vecka och kan ju fan inte komma iklädd i mjukisbyxor....
Exakt vad är fel?
Citera
2019-05-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Du är inne på rätt spår, men varför inte dom här med elastan, som ger stretch för optimal komfort?
Jeans har inte syntet i sig utan enbart bomull.
Citera
2019-05-30, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Dom i huvodet eller? Köpte ett par för 400 kr på Cubus för 14 år sen. Håller fortfarande.
Citera
2019-05-30, 20:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Dom i huvodet eller? Köpte ett par för 400 kr på Cubus för 14 år sen. Håller fortfarande.

Nu var ju topic snygga och inte hållbara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in