Barnvagnen verkar användas som ngn modern murbräcka, körs gärna 2-3 bedvid varandra på gångbanor så man får slänga sig ur vägen för att undvika att bli överkörd.
Samma sak i trafiken, de körs bestämt ut framför alla typer av fordon som kanske inte är helt uppmärksamma, väldigt märkligt beteende., har mest uppmärksammat det bland kvinnor.
Ibland undrar man om de ångrat att skaffa barn