2019-05-27, 15:41
Moderator
blomvattnares avatar
Tillägg i rubrik: "USA".

/Mod
Citera
2019-05-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det här är rent PISS att detta normala beteende skulle kunna leda till åtal! Men i USA får man inte ens pussa på sina egna barn utan att polis tillkallas...!

Sverige är minst lika tokigt numera. Minst.

Lyssna på p1 programmet Lärarrummet om du vill veta mer. Lärare är maktlösa, och anmälan även från ruttna ungdomar kan göra att lärare förlorar jobb och heder.
Citera
2019-05-27, 16:15
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MirrorMatch
Det där va ju fan ingenting, när jag gick i högstadiet så hade vi en galet snygg mattelärare och hon brukade gå runt ge massage rygg/nacke under lektioner och de va tycker jag fullt normalt men fick bara dölja bången haha

Men som vanligt när könsrollerna byts så blir folk galna

Tror du det ingick i hennes utbildning att ge massage? Tror du en vuxen kvinna var medveten om att du hade bånge? Du vet, hon vet, det är sexuellt. She was a teaser.

Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag tycker dock en lärare absolut inte ska ta på ett barn på det där viset! Hur hade ni killar känt om han tagit på er sådär?

Instämmer. Hålla om axlarna på sin höjd, men aldrig ner mot ryggslutet eller höfterna. Helst ingen kroppskontakt alls mellan lärare och elever bortsett från handslag och möjligtvis örfilar.
https://www.youtube.com/watch?v=6xTyROuI0Gk

Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Sverige är minst lika tokigt numera. Minst.

Lyssna på p1 programmet Lärarrummet om du vill veta mer. Lärare är maktlösa, och anmälan även från ruttna ungdomar kan göra att lärare förlorar jobb och heder.

Många av dagens lärare är kass. Mycket skulle behöva rensas ut och göras om. Det behövs starka politiker som tar ett helhetsgrepp om hela samhället och dess utveckling. Dagens politiker verkar bara sudda lite i kanterna. Man måste ta kontroll över MSM så man äger vad folk exponeras för.
Citera
2019-05-27, 16:51
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Instämmer. Hålla om axlarna på sin höjd, men aldrig ner mot ryggslutet eller höfterna. Helst ingen kroppskontakt alls mellan lärare och elever bortsett från handslag och möjligtvis örfilar.
https://www.youtube.com/watch?v=6xTyROuI0Gk

Haha sjukt nog så är jag fasen för agning av barn i kontrollerad form
Citera
2019-05-27, 17:14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Haha sjukt nog så är jag fasen för agning av barn i kontrollerad form

Inte som i klippet gissar jag.
Citera
2019-05-27, 17:20
Medlem
BeachBobs avatar
Är det så farligt egentligen om en lärare gör något. Själv var jag med om något när jag gick i 9 som jag tänker med glädje på. Vi hade en fröken som var i 45 års ålder snygg och sexig. Hon brukade sitta på katedern med lite öppna ben så man precis såg trosorna. Där satt man som 15 åring med värdens fjong varje dag. En dag när vi hade haft rast och vi killar legat i gräset och slöat och sen när vi skulle gå in kallade fröken på mig och sa att jag hade gräs överallt på byxorna och började borsta av det med händerna. När hon kom till framsidan så hade jag sådan stake att hon skrattade och frågade vad det var. Tyst som en mus vågade jag inte säga något. Då öppnade hon gylfen och sög av mig och spottade sedan ut satsen i en tidning. Vad jag vill ha sagt är. Är det så farligt om man blir utnyttjad av en äldre, jag har ju bara med glädje tänkt på denna händelse och aldrig mått dåligt utan tvärtemot.
Citera
2019-05-27, 17:48
Medlem
Jag ska ta på era barn på samma sätt när ni ser på. Det skulle ni gilla va?
Citera
2019-05-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fmj4912
Jag undrar vad som är okej att göra om man tröstar någon i sverige just nu?
Om man känner en person halvbra, vågar man hålla om den eller hålla om axeln eller riskerar man dömas för sexuellt ofredande?
Nä. Anmäla kan de ju alltid göra och ryktet kan ju få sig en törn. Även om det inte skulle leda till någon fällande dom . Finns det gott om naiva människor i vårt land som tro på det mesta de hör .
Att vara shysst och omtänksam mot en kvinna på det sättet . Man inte känner 100 % bör därför strängt undvikas . Sjukt men så ligger det till , tyvärr .
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in