Citat:
Ursprungligen postat av
MirrorMatch
Det där va ju fan ingenting, när jag gick i högstadiet så hade vi en galet snygg mattelärare och hon brukade gå runt ge massage rygg/nacke under lektioner och de va tycker jag fullt normalt men fick bara dölja bången haha
Men som vanligt när könsrollerna byts så blir folk galna
Tror du det ingick i hennes utbildning att ge massage? Tror du en vuxen kvinna var medveten om att du hade bånge? Du vet, hon vet, det är sexuellt. She was a teaser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Jag tycker dock en lärare absolut inte ska ta på ett barn på det där viset! Hur hade ni killar känt om han tagit på er sådär?
Instämmer. Hålla om axlarna på sin höjd, men aldrig ner mot ryggslutet eller höfterna. Helst ingen kroppskontakt alls mellan lärare och elever bortsett från handslag och möjligtvis örfilar.
https://www.youtube.com/watch?v=6xTyROuI0Gk
Citat:
Ursprungligen postat av
Odiskadmugg
Sverige är minst lika tokigt numera. Minst.
Lyssna på p1 programmet Lärarrummet om du vill veta mer. Lärare är maktlösa, och anmälan även från ruttna ungdomar kan göra att lärare förlorar jobb och heder.
Många av dagens lärare är kass. Mycket skulle behöva rensas ut och göras om. Det behövs starka politiker som tar ett helhetsgrepp om hela samhället och dess utveckling. Dagens politiker verkar bara sudda lite i kanterna. Man måste ta kontroll över MSM så man äger vad folk exponeras för.