• 4
  • 5
2019-05-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Har faktiskt ingen aning. Vet bara att det funkade förr men helt plötsligt så tog tullen de varje gång. Det är lite surt då det är bra grejer och inget olagligt.

2000 kr var inte alls farligt. Trodde det skulle gå upp mot 5-6000 kr. Ska nog göra det, tack för tipset!!

Trist att de beslagtar grejerna!

Om du ska göra analys genom Analytical Research Labs så kan jag rekommendera att välja någon av dessa näringsrådgivare: https://drlwilson.com/do%20hair%20analysis.htm#EUROPE

Då får du en rätt tolkad och omfattande analys av resultatet och du kan även läsa om olika mönster som kan finnas på hårmineralanalyser, sjukdomstillstånd och mycket annat på drlwilson.com (eller sök på google på drlwilson och något du är intresserad av. Dr. L. Wilson är medicinskt utbildad och är expert på hårmineralanalyser (35 års erfarenhet). Han är med och ser över alla analyser.

Om hårmineralanalys:
https://www.drlwilson.com/articles/HA%20INTRO.htm
Citera
2019-05-29, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Koffein?

Snus, kaffe och röker ibland. Jag undrar om sådant här effekt på ångest? Finns det forskning på att det triggar upp ångest eller är det bara en myt.
Citera
2019-05-29, 13:10
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennyville
Snus, kaffe och röker ibland. Jag undrar om sådant här effekt på ångest? Finns det forskning på att det triggar upp ångest eller är det bara en myt.

Myt nej! Både koffein och nikotin har påverkan på noradrenalin. Kolla på t ex 1177. Googla "koffein ångest" eller "nikotin ångest"
Citera
2019-05-30, 23:55
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Funderat på att börja träna? Då tänker man bara på att nå målet.

Svar: nej. Funkar bara för vissa. Enda som hjälper är kärlek.
Citera
2019-06-03, 10:08
Medlem
Tänkte dra iväg till stan för att inhandla några av de ämnena som rekommenderades här.

Skulle någon kortfattat kunna uppge vilket som är bäst och innehåller alla mineraler i ett? Helst bra grejer inga struntprodukter.

Tänkte kolla runt några hälsobutiker.
Senast redigerad av hennyville 2019-06-03 kl. 10:15.
Citera
2019-06-06, 00:29
Medlem
Måste ge creed till de som tipsa mig om att köpa mineraler och att det skulle kunna vara brist på det.

Handlade en burk med olika mineraler i ett och en vitamin-D burk.

Tagit detta 2 där i rad innan läggdags. Jag kan säga såhär. Stiger upp på morgonen utan någon morgonångest, tycker även att jag känner mig någorlunda lugnare, mindre stressad, oroad under dagtid.

Kan någon ge en djupare förklaring hur det är möjligt? Denna morgonångest har plågat mig under några månader. Plötsligt har dessa mineraler en sådan positiv inverkan.

Det har bara gått 2 dagar men ändå förvånad.
Senast redigerad av hennyville 2019-06-06 kl. 00:31.
Citera
2020-05-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennyville
Måste ge creed till de som tipsa mig om att köpa mineraler och att det skulle kunna vara brist på det.

Handlade en burk med olika mineraler i ett och en vitamin-D burk.

Tagit detta 2 där i rad innan läggdags. Jag kan säga såhär. Stiger upp på morgonen utan någon morgonångest, tycker även att jag känner mig någorlunda lugnare, mindre stressad, oroad under dagtid.

Kan någon ge en djupare förklaring hur det är möjligt? Denna morgonångest har plågat mig under några månader. Plötsligt har dessa mineraler en sådan positiv inverkan.

Det har bara gått 2 dagar men ändå förvånad.

Vilka tillskott/mineraler köpte du och var? Pris? Mvh 😊
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in