2024-05-28, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Finns ngra som ftt bankkontot sprrat och till och med bankid sprrat. Lste detta p ett annat forum. Banken misstnker penningtvtt...
Nej det r inte penningtvtt. Penningtvtt r nr du stter in pengar frn bristning verksamhet och fr dom vita. I detta fall stter man ju in frn sitt lnekonto. Jag har gjort reklamationer nu men dom vill inte pbrja det fr jag har inga kvitton p kper
Citera
2024-05-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Nej det r inte penningtvtt. Penningtvtt r nr du stter in pengar frn bristning verksamhet och fr dom vita. I detta fall stter man ju in frn sitt lnekonto. Jag har gjort reklamationer nu men dom vill inte pbrja det fr jag har inga kvitton p kper
Brottslig verksamhet skulle s
Citera
2024-05-28, 16:36
Medlem
anre24s avatar
Jag mejlade Elegro idag och de ska betala tillbaka pengarna (liten summa).
Citera
2024-05-28, 17:44
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag345
Kolla eran bank konto! De brjat dra pengar fran mitt konto idag!
Och ftt direkt sms frn banken om mistnkt bedrgeri! Sprra kort alla!

Det hnde mig ocks. De frskte dra pengar via MyCause Caulfield AUS samt Popeyes Louisana KITC MIAMI USA.
Citera
2024-05-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24

Har mejlat de men inte ftt svar alls.
Citera
2024-05-28, 18:06
Medlem
Citat:
Det hnde mig ocks. De frskte dra pengar via MyCause Caulfield AUS samt Popeyes Louisana KITC MIAMI USA.
De frskte men fick inte igenom de..s du menar?
Det kanske r dags lgga locket p fr alla casinun verkar ju bara bli vrre och vrre ju mer man lser i trden.
Citera
2024-05-28, 18:51
Medlem
Citat:

Vilken bank har du? Jag sjlv fick svar frn Elegro redan 21 Maj.

De skrev: "Hello,

We've processed refunds to the card ending in 9956 as we couldn't locate any transactions associated with the card ending in 3103.

If you have any further inquiries, feel free to reach out.

Best regards,
Support Team".

Vntat 6 bank - dagar imorgon. Ngonting konstigt r det varfr jag inte ftt de nu medans andra har ftt utbetalningar omgende typ! Jag r Swedbank. Ngon annan som har Swedbank och ftt frn elegro hr inne?

Nr tycks jag ska kontakta banken eller elegro om det fortstter denna vecka ej ftt ngonting! Jag pallar inte tjta skriva med Elegro mera egentligen! Vill inte "stka" till de, riskera ngot, bara f pengarna frn de haha!

Mvh

Edit: (5 - 7 banking days sger de tills anlnder, men Swedbank r oerhrt frbaskat lngsamma med utbetalningar, eller r bara jag som upplever Swedbank vara problematiska, tider betalningar procces tidsmssigt!?
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-28 kl. 19:45.
Citera
2024-05-28, 18:58
Medlem
r det support@elegro.eu som ni mailar till? Har mailat dem tv gnger, frsta gngen 10e maj, men dom svarar ej?
Konstigt vissa fr svar samma dag och andra inget p 18 dagar..
Citera
2024-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slotguden
r det support@elegro.eu som ni mailar till? Har mailat dem tv gnger, frsta gngen 10e maj, men dom svarar ej?
Konstigt vissa fr svar samma dag och andra inget p 18 dagar..

Stmmer den adres ja. Stmmer ocks det du sger!

Vill bara f mina refunds frn elegro drefter sprra mina 2 bankkort!

Vem har Swedbank hr och som ftt utbetalt frn elegro?

Hr prova maila - (support@niko-tech.eu), de r samma fretag, faller under samma struktur tillhrande "Elegro".
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-28 kl. 19:10.
Citera
2024-05-28, 19:21
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Vilken bank har du? Jag sjlv fick svar frn Elegro redan 21 Maj.

De skrev: "Hello,

We've processed refunds to the card ending in 9956 as we couldn't locate any transactions associated with the card ending in 3103.

If you have any further inquiries, feel free to reach out.

Best regards,
Support Team".

Vntat 6 bank - dagar imorgon. Ngonting konstigt r det varfr jag inte ftt de nu medans andra har ftt utbetalningar omgende typ! Jag r Swedbank. Ngon annan som har Swedbank och ftt frn elegro hr inne?

Nr tycks jag ska kontakta banken eller elegro om det fortstter denna vecka ej ftt ngonting! Jag pallar inte tjta skriva med Elegro mera egentligen! Vill inte "stka" till de, riskera ngot, bara f pengarna frn de haha!

Mvh

Edit: (5 - 7 banking days sger de tills anlnder, men Swedbank r oerhrt frbaskat lngsammare med utbetalningar, eller bara som som upplever Swedbank problematiska, tider betalningar procces tidsmssigt!?

Tap Global Mastercard
Citera
2024-05-28, 19:47
Medlem
Citat:
Tap Global Mastercard

Fattar inte, okej. Vad menas?
Citera
2024-05-28, 20:13
Medlem
Jag svar av Elegro samma dag och ska f tillbaka mina stlar, haha! Riktigt nice