2019-05-26, 11:56
Medlem
Heja SD säger jag 😀
Citera
2019-05-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Fi åker ut, måste, hoppas att även L gör, och att Mp är överskattade som vanligt.

Som redan påpekats är Sveriges påverkan i EU i det närmaste noll, och valet är egentligen meninglöst och är bara en kuliss/teater för folket.
Potemkinkuliss heter det visst, ironiskt att uttrycket är från Ryssland.

Vad säger du!? Vi har ju 20 ledamöter av 750 i parlamentet, eller cirka 2.5%.

Röstade faktiskt i brist på annat, men är egentligen ett patetiskt och meningslöst val för oss svenskar precis som du säger.
Citera
2019-05-26, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Heja SD säger jag 😀
Hej dra åt helvete med dig och sd. Sd är ett riktigt skitparti fullt med identitetsförvirrade hobbyrasister.

Resultatet hoppas jag går åt helvete för sd och varesig det gör det eller inte så fattar inte ni naiva dumsvennar att hela systemet är korrupt. Eu bestämmer allt oavsett hur resultatet blir. Folket bestämmer ingenting. Sånt här vill såklart dumsvenne inte höra eftersom han är naiv, godtrogen och politisk efterbliven. Staten har fått folket att säga att staten är folket haha.

Svenskar förtjänar lidande.
Citera
2019-05-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det är en mest en önskelista men vi får se om Skyttedals svajiga insatser ger över eller under 10%.

Nu är det dags att knalla iväg till vallokalen och kryssa SD och Peter "Griffin" Lundgren. Regn och rusk stoppar bara de vänsterblivna.
Så är det. Valet handlar om att de som sympatiserar med SD verkligen röstar.
Citera
2019-05-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Var två efter mig i min lilla by som frågade efter valsedlar till AfS, vilket var kul. Hur stort valdeltagande tror ni att det blir?
Jag tror på valdeltagande mellan 55 och 60 procent. Nytt rekord med andra ord.
Citera
2019-05-26, 12:03
Avslutad
Jag undrar vad dagens pissväder kan ha för effekt. Vilket parti har latast väljare? Jag skulle tippa på antingen S eller SD.
Citera
2019-05-26, 12:05
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lottalakej
Afs & dess rätt få följare liknar en rabiat Chihuahua "Very small puppy with a big dog attitude" Visst är kasselstrand en bra talare med hans följare saknar förståelse och skärpa om hur man kan göra förändring. Att de ständigt attackerar SD för att de på något sjukt sätt tro att det kommer generera anhängare till afs är skrattretande. Ni gör er bara till åtlöje och ingen vill hänga med en flock narrar.

Återigen det är ganska självklart att man jobbar så. Hur då saknar förståelse och skärpa för att göra förändring, hur hade du gjort?
Det är väl ganska logiskt att man attackerar SD för det är dom väljarna som ligger närmast att få över. Eller tycker du man ska försöka fokusera på att övertyga vänsterpartiets väljare?

SD har blivit ett mesparti i mitt tycke, man vill inte ens erkänna och samarbeta med systerpariter i Europa som Nationella Fronten, Salvine, Orban. Allt för att passa in i åsiktskorridoren.
Citera
2019-05-26, 12:07
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Varför i hela friden röstar man på SD?

Om inte Storbrittannien kunde förändra EU inifrån, varför skulle Sverige kunna göra det?

Go AfS!

Tänk på att innan detta val fanns det knappt några EU-kritiker i parlamentet, det kommer det definitivt finnas efter detta val, därför finns det en större chans att förändra nu.
Citera
2019-05-26, 12:08
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevelesevi
Som tur är åker F! ut. Nu bör man slippa dem i debatter både i EU och inrikes.
L lär tappa ett mandat eller kanske alla.
M näst störst och SD trea.
MP och KD ca 10%
Vidriga S störst så klart.

skulle vara kul o se hur valresultaten blivit om alla inkvoterade svartskallar inte fick rösta =)
Citera
2019-05-26, 12:09
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrkaffekopp
Vad säger du!? Vi har ju 20 ledamöter av 750 i parlamentet, eller cirka 2.5%.

Röstade faktiskt i brist på annat, men är egentligen ett patetiskt och meningslöst val för oss svenskar precis som du säger.
För oss folket blir det ju ännu värre (även om vår regering finns representerad iof) med tanke på ministerråden, Europakommission och Europeiska rådet eller vad heter med Tusk i spetsen.

Hur röstar man på dessa? Läskigt tycker jag, sedan klagar man på just Ryssland som odemokratiskt.
Nä teater som sagt för folket, inget mer. Makten finns inte för oss.
Citera
2019-05-26, 12:10
Medlem
SD vill ju inte ens gå ur EU längre, man har blivit en del av etablissemanget och trivs i finrummet.
Citera
2019-05-26, 12:10
Medlem
S.Kandals avatar
ÄNTLIGEN!!

Precis varit och röstat och för första gången i min nu tämligen långa "röstkarriär" gick det att rösta anonymt, halleluja! I min vallokal var röstsedlarna placerade bakom ett skärmvägg och endast en åt gången fick gå in där. Eländigt att vi inte hade detta förfarande i riksdagsvalet, då hade vi haft ett annat styre idag.

Sd kommer pga ovan att explodera idag mina vänner, explodera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in