2019-05-26, 20:26
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
De är snarare dåliga på att lära sig av historien och hoppar huvudstupa in i den ena tyrannin efter den andra. De är lättsnärjda av narcissister med silvertungor.

Du kanske har glömt att de Gröna föddes i Tyskland. Trams att jämföra de gröna med nazismen. Bättre kan du.
Citera
2019-05-26, 20:26
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Belgiska medier rapporterar nu att Le Pen, enligt de första prognoserna, ser ut att få större stöd än Macron.

JAAAAAAAAAAAA FY FAN VAD SKÖNA VINDAR SOM BLÅSER!!!!!!!!

Fy fan Hur ska aftonbladet hantera både Farage och Le Pen. Det blir att knapra starkare än antidepressiva
Citera
2019-05-26, 20:27
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tvivlar inte på att BP kan få 31.6% men är siffrorna verkligen från en exit poll eller är de baserade på gamla opundersökningar?

Just detta var gamla siffror. Det skulle inte förvåna mig om Brexit och LibDem går ännu bättre i valet på Labours och Tories bekostnad.
Citera
2019-05-26, 20:27
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tvivlar inte på att BP kan få 31.6% men är siffrorna verkligen från en exit poll eller är de baserade på gamla opundersökningar?

Tycker det verkar allt för lågt, men vi får se. Mays avgång kan ha stoppat Tories fria fall.
Citera
2019-05-26, 20:28
Medlem
Så jävla bra resultat överallt SÄNK BÅTARNA!
Citera
2019-05-26, 20:29
Medlem
Dansk Folkeparti kraschar helt. Från 27% i förra EU valet till 12% enligt exit poll.
Citera
2019-05-26, 20:30
Medlem
JustZlatans avatar
Dansk Folkeparti tappar 15 %-enheter.
Citera
2019-05-26, 20:30
Medlem
40-45% för lag och rättvisa i polen!!!!!!!!!!
Citera
2019-05-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Lugn. Det har ju inte blivit den riktiga extremhögersamlingen som Bannon hoppats på. Några gruppbilder- det är allt. Europa är bra mångfacetterat och de extrema högerpartierna är splittrade. jag tror inte att de alla bildar gemensam grupp i EP.

Alla grupperingar är splittrade. Det viktiga för mig är att varje land får behålla sin självbestämmanderätt.

Det etablissemanget vill är att kalla motståndare för högerpopulister och sedan splittra motståndet.
Citera
2019-05-26, 20:32
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Tycker det verkar allt för lågt, men vi får se. Mays avgång kan ha stoppat Tories fria fall.
Ja, Mays avgång bör hejda Tories vidare nedförsbacke i opinionen. May avgick dock efter att EP-valet hölls i UK.
Citera
2019-05-26, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du kanske har glömt att de Gröna föddes i Tyskland. Trams att jämföra de gröna med nazismen. Bättre kan du.

Och vart föddes nazismen?

Och det är inte trams att jämföra narcissister som säger att de ska leda människor in ett förlovat land där allting är jättegulligt för evig tid med varandra. Spelar ingen roll om nazisterna var mer uppenbart totalitära än grönsakskomunisterna. De är ju klart de gröna har en gulligare pitch. Fattar väl jag med.

Men du. Går bra för Macron nu va?
Citera
2019-05-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
40-45% för lag och rättvisa i polen!!!!!!!!!!

Underbart!

Otroliga siffror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in