2019-05-22, 23:27
Medlem
Tjena

Hur funkar tobaksfritt, d.v.s i princip nikotinpåsar med brudar och så?

Blir man ihop med käringen ,flyttar in skaffar hund, går i mjukisbyxor så stoppar man ju in snuset å ger sen käringen en ordentlig snuspuss

Innan dess såvida man inte dejtar eddie meduza brudar så har jag undvikit snus.

Men varför? Tror ni inte tobaksfria påsar funkar under dejterna/utekvällarna/liggen?

Det ska inte lukta, dofta snus osv, bara nikotin, som nikotin tuggumi antar jag
man spottar såklart ut när man ska tungvirvla, men det räcker ju inte med vanligt snus du kommer lukta
Citera
2019-05-22, 23:56
Medlem
MegalodonIsAlives avatar
Tycker inte du ska överväga FSE (fake snus establishment). Kör med tobak.
Citera
2019-05-23, 08:08
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Tjena

Hur funkar tobaksfritt, d.v.s i princip nikotinpåsar med brudar och så?

Tror ni inte tobaksfria påsar funkar under dejterna/utekvällarna/liggen?
Det allra bästa för att dejta är ju snus utan tobak, typ Zyn eller Lyft. Eller kanske det nya White Fox.

Vitt snus missfärgar inte tänderna men har samma nikotinleverans som brunt snus. Man slipper den dåliga andedräkten som brunt snus ger och behöver aldrig mer känna sig som en bortkommen knegare.
Citera
2019-05-25, 23:12
Medlem
Klart du ska snusa. Det får kvinnan finna sig i.

Snus för samlivet? Tänk istället: kvinnor i snuslivet!
Citera
2019-05-28, 14:28
Medlem
quid-est-veritass avatar
Min kära fru finner sig i snusandet, om än något motvilligt. Inte för att det är äckligt, men för att det inte är bra för hälsan.
Du kan ta hänsyn genom att skölja ur munnen lite grann innan det blir rajtan-tajtan där hemma.
Citera
2019-05-28, 23:26
Medlem
Stannaks avatar
Min sambo snusar medans jag slutat sedan två år tillbaka. Hon vill helst att jag ska börja igen så att hon slipper känna sig dålig. Man kan ju åtminstonde snusa portion så att inte löst snus rinner i munnen på en när man ska pussas osv. Hade ju föredragit om hon inte snusat för hon får bättre blodcirkulation då och ser allmänt fräschare ut. Så länge hon inte röker, vilket hon gjorde tidigare, så kvittar det lite halvt för mig.
Citera
2019-05-29, 00:49
Medlem
Bubba00s avatar
Kör något tobaksfritt "vitt" snus under uppvaktningsstadiet. Efter en stund kan du växla upp successivt, först till slim och sedan vanlig portion. Sen när ni varit gifta en kvarts sekel och har två-tre vuxna barn så är det nog säkert att snusa vadhelst det dig behagar. Han ni hållit ihop så länge så kommer nog relationen tåla det mesta i snusväg.

Annars kan du ju köra på baksnus från början och visa jäntan var skåpet ska stå.
Citera
2019-07-01, 20:43
Medlem
Ska du snusa smaklösa påsar bara för att få i dig nikotin kan du lika gärna sluta. Snusa är dumt som det är, ska man lägga pengarna på det kan man åtminstonde göra det på goda snus & inte något som bara finns till för att släcka suget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in