Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2006-03-09, 21:02
  #37
Banned
LeffeBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacolito
thai diazepam e fan det sämsta, ialla fall min source... ska va tio mg, men är snarare 5, slängde i mig elva i går blev flöddrad men fan inte så som jag skulel blivit egenltigen!!

Vet du vad, min polare gjorde likadant. IGÅR! Han blev bara lite fumlig när han gick. Jävla skitgrejer, THAIBLÅ SUGER KUK!
Citera
2006-03-09, 22:26
  #38
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeBengan
Vet du vad, min polare gjorde likadant. IGÅR! Han blev bara lite fumlig när han gick. Jävla skitgrejer, THAIBLÅ SUGER KUK!

Å andra sidan så är de bättre än ingenting.
Citera
2006-03-09, 22:50
  #39
Banned
LeffeBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Å andra sidan så är de bättre än ingenting.
Nope, ingenting är bättre än Thaiblå
Det kan ju inte vara 10 mg i dom där, som någon sa tidigare, max 4-5 eller något. Någon jävel trycker dom i ett garage i Thailand och skeppar över hit till Europa.
Citera
2006-03-10, 15:41
  #40
Medlem
Zoxs avatar
Diazepam... finns så mycket skit idag, hemsnickrat, som någon sade.

Hederliga, äkta Blå Valium från Roche, orginalet. 7kr för 10mg, det betalar jag gärna just för att jag vet vad jag får, visst kan jag köpa thai-shit för 4kr, men varför köpa hembakade lösa blå kopior med varierande styrka när orginalet finns, inom EU, och på 2 dagar.

Det är som med plagierade märkeskläder, ser bra ut, men självklart inte samma kvalitét.

Annars de rosa, som jag nämnde tidigare, 25mg, för 10 buck, då kommer de ifrån Almirall i karta från fabriken, kanon de med, men orginalet knäcker trots allt.

Roche kan man lita på
Citera
2006-03-10, 15:50
  #41
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaZiber
Pratar inte om svenska apotekets diazepam då, utomlands finns det billigare.

Och jag betalar inte mer pengar för att få ett "visst märke" eller storlek på något - jag betalar för hur mycket verksamt ämne jag får....

Ja, så länge du vet att du köper 100% pure diaz, det vet du inte med de hembakade thaiblå som något tryckt ihop i garaget som LeffeBengan sade (cred). Vet du med säkerhet att du köper den rena substansen, oavsett om det är diazepam, alprazolam, oxycontin, så självklart.

Men det är ju som i alla lägen när det går att tjäna stora snabba pengar, plagiaten härjar och köps för att de är just billiga, men du har ingen garanti för vad du får, knappast någon som kostar på sig en analys för att fastställa koncentrationen
Citera
2006-03-13, 17:47
  #42
Medlem
KaZibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Ja, så länge du vet att du köper 100% pure diaz, det vet du inte med de hembakade thaiblå som något tryckt ihop i garaget som LeffeBengan sade (cred). Vet du med säkerhet att du köper den rena substansen, oavsett om det är diazepam, alprazolam, oxycontin, så självklart.

Men det är ju som i alla lägen när det går att tjäna stora snabba pengar, plagiaten härjar och köps för att de är just billiga, men du har ingen garanti för vad du får, knappast någon som kostar på sig en analys för att fastställa koncentrationen
Håller faktiskt med. Men vet man att det är det så, visst det är lättare att sälja märkesvaror än vanliga. Men det går att bedömma själv ganska bra själv om det finns något i tabletterna eller inte.
Sen om något är dåligt så sprids ju rykten ganska snabbt om ett visst märke är kasst som nu i denna tråden som många påpekat.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback