• 1
  • 2
2019-05-21, 19:40
Medlem
Hej jag undrar om det är möjligt att förlora vikt i ansiktet hakan genom att träna göra cardio mår sjukt dåligt över min ansiktsform tänker att många säger att det är genetiskt med runda kinder men om man tvingar kroppen att ta fett o muskler måste den la till slut ta fettet från ansiktet också?
2019-05-21, 19:46
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokdemen
Hej jag undrar om det är möjligt att förlora vikt i ansiktet hakan genom att träna göra cardio mår sjukt dåligt över min ansiktsform tänker att många säger att det är genetiskt med runda kinder men om man tvingar kroppen att ta fett o muskler måste den la till slut ta fettet från ansiktet också?
Ja man kan inte punktförbränna fett så....
2019-05-21, 19:56
Medlem
sfrges avatar
Citat:

Att du ser ut som du gör kan ju vara genetiskt men börjar du bränna fett så kommer även ansiktet att bli smalare till slut.

Du har väl sett bilder från koncentrationslägren under kriget? Hur många av fångarna där hade hamsterkinder?
2019-05-21, 19:57
Medlem
Vad glad för det....du får inte rynkor i ansiktet om du har runda kinder
Medlem
Jo de vet jag men om man tränar o slutar äta helt nästan måste la till slut ta kroppen ta fett från ansiktet
Bannlyst
Ta och spring tjockis. Ja du kan göra allt du vill.ät sallad och spring och sedan dra över kinderna i 10 min när du bantar så ska du se resuktat
2019-05-21, 20:00
Medlem
Olika personer lägger och bränner fett på olika ställen i olika ordning, men ja, tillslut kommer du bränna fett i kinderna också
2019-05-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Att du ser ut som du gör kan ju vara genetiskt men börjar du bränna fett så kommer även ansiktet att bli smalare till slut.

Du har väl sett bilder från koncentrationslägren under kriget? Hur många av fångarna där hade hamsterkinder?

så vem som helst kan lyckas få tydliga käkben och kindben om man svälter sig själv och tränar?
2019-05-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gggamer
Ta och spring tjockis. Ja du kan göra allt du vill.ät sallad och spring och sedan dra över kinderna i 10 min när du bantar så ska du se resuktat

saken är den att jag väger 65kg och är 180 lång så är inte fet eller jag vetinte lite överviktig kanske har börjat träna men undrar om det är möjligt att få smalare kinder vid svältning hård träning
2019-05-21, 20:07
Bannlyst
Citat:
saken är den att jag väger 65kg och är 180 lång så är inte fet eller jag vetinte lite överviktig kanske har börjat träna men undrar om det är möjligt att få smalare kinder vid svältning hård träning

Ja det är viktigt att du äter rätt sedan att du drar över kinderna med fingrarna hårt i ca 10 min varje dag. Då kommer fettet tvingas bort.

Det var mitt ex som lärde mig, hon var PhD på kth. Jag märkte resultat direkt
2019-05-21, 20:12
Medlem
sfrges avatar
Citat:

Då är du ju redan smal. Börjar du träna hårt så kommer ju kroppen att bränna fett från ansiktet.
2019-05-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gggamer
Ja det är viktigt att du äter rätt sedan att du drar över kinderna med fingrarna hårt i ca 10 min varje dag. Då kommer fettet tvingas bort.

Det var mitt ex som lärde mig, hon var PhD på kth. Jag märkte resultat direkt

hur menar du? fungerar det verkligen?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in