Fint med avsiktsförklaring med Kawin Technology vad gäller ISR50 och behandling av hepatit B. Studierna kommer att finansieras av Bejing Kawin Technology och de båda bolagen kommer att påbörja prekliniska studier i djur för att utvärdera ISR50 potential som behandlande imunustimulerare mot Hepatit B. Kawin Technology kommer att få välja om de vill ha rättigheterna till marknaden i Kina (right of first refual). Enligt avsiktsförklaringen kommer de båda bolagen att förhandla om ett potentiellt avtal till den 31 Maj 2021.
Det börjar röra på sig!
HIV. Hepatit B. CANCER. COVID 19......Kan bli bra.! Att GW investerat en del här kan jag förstå. Positiv data nu (covid) och tidigare (HIV).....humm. Gör din egen analys, men för mig ser det rätt så bra ut.
Senast redigerad av Trxhobit 2020-09-17 kl. 00:03.
Det har varit en svag respons från marknaden för denna aktie. Jag förstår! För det bevisar att marknaden inte alls är effektiv. Eller snarare fattar men senare! Hur ska man annars förklara den lama kursuppgången efter Covid studiernas positiva resultat och det stora Kinesiska läkemedelsföretagets antagande i Hepatit B studien alltså Kawin Technology? Jag tror det lär smälla rätt snart och då vill man nog äga en del aktier i ISR. Men alla gör sitt eget val och analys!
Roligt avslut på dagen. Möjligt småsparare som flyttade aktier från Ibra Kadabras haussade aktier till ISR?
Oavsett är det verkligen dags för en höjning av kursen, dessa nivåer borde vi inte ligga på. Hoppas på positiva resultat från COVID-studien samt HIV-projektet i Tyskland inte blir ytterligare försenat pga rådande pandemisituation.
Roligt avslut på dagen. Möjligt småsparare som flyttade aktier från Ibra Kadabras haussade aktier till ISR?
Oavsett är det verkligen dags för en höjning av kursen, dessa nivåer borde vi inte ligga på. Hoppas på positiva resultat från COVID-studien samt HIV-projektet i Tyskland inte blir ytterligare försenat pga rådande pandemisituation.
Här finns det ju en stor risk så klart! Tänk om det skulle visa sig vara lika som ett placebo piller! Men mycket talar för att det faktiskt finns en fin chans att det blir riktigt bra. Sydafrika HIV studien visar på det fast mera data behövs som den nu ettablerade i Tyskland. Sen hepatit och covid samt cancer. Då jag läser på om detta från presentationer på youtube av Ola och på hemsidan blir jag mer övertygad och lugn. Detta kan ju bli rena dynamiten. GW lägger som sagt ett antal miljoner också och han är en av de smartaste människor jag vet om. Men inga garantier och man gör sitt val fast mitt val är investerat i ISR. No risk no money!
Har en rätt fin chanspost här. Verkar som en trygg VD med många bollar i luften, ska bli kul att följa!
Ja så är det. Tyvärr sjunker kursen som ett blylod. Jag har köpt ett gäng ISR TO 2 som kan bli bra men ligger även kvar i stam aktien till en del. Vi får hoppas att marknaden hittar tillbaks annars får man se lite rött tills uppvärderingen förhoppningsvis kommer. Jag tycker om det gamla hederliga VD brevet som berättar om hur verksamheten fortskrider. Tyvärr är det bara några få bolag som anammar det typ månadsvis! Allt bäst!
Här har vi också ett stort frågetecken. Varför dippar kursen med allt som ISR har i pipen? Kan någon förklara detta mysterium för mig? Nu senast ex antal miljoner i bidrag från Vinnova för Covid delen. Hej och hå! Finns det bara idioter på marknaden numera? Eller är det jag som är åsnan?
Här har vi också ett stort frågetecken. Varför dippar kursen med allt som ISR har i pipen? Kan någon förklara detta mysterium för mig? Nu senast ex antal miljoner i bidrag från Vinnova för Covid delen. Hej och hå! Finns det bara idioter på marknaden numera? Eller är det jag som är åsnan?
I fall vi varit US aktie hade vi nog inte varit på dessa pinsamma nivåer!!!
ISR är då ändå årets hitintills tråkigaste aktie. Har inte hänt mycket än nedgång senaste månaderna. Nedgång är tråkigt ffa när man sitter på ett sånt högt GAV som jag gör... Oavsett är min tro fortfarande lika stark och känns som kursen kan börja röra sig lite uppåt nu. 2021 tror jag kommer bli ett riktigt bra år för ISR.
ISR är då ändå årets hitintills tråkigaste aktie. Har inte hänt mycket än nedgång senaste månaderna. Nedgång är tråkigt ffa när man sitter på ett sånt högt GAV som jag gör... Oavsett är min tro fortfarande lika stark och känns som kursen kan börja röra sig lite uppåt nu. 2021 tror jag kommer bli ett riktigt bra år för ISR.
Ja så är det. Men om allt kommer funka så är det ju typ priset i medicin.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!