Citat:
Ursprungligen postat av
Gova
Donerade 6000 kr till en kille som håller på med ett privatvetenskapligt projekt.
Blev stämd av en tjej jag stalkade och fick betala 4000 kr i böter.
De kände varandra.
Jag hade aldrig elaka intentioner, trodde tjejen ville bli behandlad på det sättet och att hon medvetet influerade mina känslor till det. Efter att jag hade donerat 1000 kr till killen för att jag tyckte om honom och projektet trodde jag att han manipulerade mina känslor på ett starkt sätt som fick mig att donera ytterligare 5000. Hade läst på om psykologi, mycket känslor och kännande, trodde på en telepatiliknande verklighet.
De har ghostat, blockat, bannat och undvikit mig. Vad ska jag göra? Känner mig som en förlorare. Mår dåligt

Jag är verkligen inte förmögen, kör lastbil, motocross, bor i en bostadsrätt och lever "Svensson"
Men 10k, heeeeerregud, det har jag blåst på dumma saker 10 gånger om, och inte ens 100.000k är enorma summor, (det är det om man ska jobba ihop det) men så ska man inte tänka, jag har blåst pengar på dumma bilköp, cross-köp , bärs, snus och brudar.
Så vem fan sitter och lipar över 10k? Ta dig i kragen för helvete. Jävla fjanterier.