2019-06-17, 07:54
Medlem
Götepallbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baise-moi
Här ett litet smakprov på Serungs alster. Woodman är nog vassare i alla fall

https://xhamster.com/videos/svensk-r...g-ta8u-3802229

Haha bra där, det är nyttigt med ägg 🤣🤣
Citera
2019-06-17, 22:26
Medlem
baise-mois avatar
Här chattar Woodman med sina fans om modeller och annat.
Avslöjar att han fått en son och börjar fundera på att lägga ner....

https://forum.adultdvdtalk.com/pierr...ngs-a-fraud/24
Citera
2019-06-18, 15:37
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:

Aha verkligen. Utan att ha läst etc så får jag en känsla av att storhetstiden är lite över. Visserligen kan jag bli förbrylad över att söta 18 åringar fortfarande ställer upp 2019 o dyl men känns som det ändå var nått annat för 10-20 år sedan typ. Finns det fortfarande pengar att tjäna? Tänker på ungdomarnaish som är med framför allt.... Visst kan ju finnas andra komponenter än bara pengar men om jag kollar på situationen här i Sverige & dejtingmarknaden, är det ju skitskrallt liksom. Min poäng är = vad får en söt 18-20 åring att göra film hos Woodman 2019 (när iaf här I Sverige dom till o med är för sega för att dra på dejt typ)?
Citera
2019-06-19, 11:58
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:

Intressant, Woodman hoppade alltså in i en allmän porrtråd som egentligen ej hade koppling till hans egen sajt (frågan är om det var han isf)? Kunde ingen fråga varför han börjat göra så ofräsch porr & att han isf kan sluta med det. Ok så han ska lägga av innan 60. isf kan vi glömma hans upplägg osv med 18-20 åringar när han börjar närma sig pensionsålder. För övrigt verkar han ganska kinkig för konkurrens & kritik mm av tråden att döma (om det är han).
Citera
2019-06-19, 12:15
Medlem
baise-mois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Intressant, Woodman hoppade alltså in i en allmän porrtråd som egentligen ej hade koppling till hans egen sajt (frågan är om det var han isf)? Kunde ingen fråga varför han börjat göra så ofräsch porr & att han isf kan sluta med det. Ok så han ska lägga av innan 60. isf kan vi glömma hans upplägg osv med 18-20 åringar när han börjar närma sig pensionsålder. För övrigt verkar han ganska kinkig för konkurrens & kritik mm av tråden att döma (om det är han).

Det måste vara han. Jag tror inte att någon annan skulle kunna härma hans sanslöst dåliga engelska
Citera
2019-06-19, 23:54
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Det måste vara han. Jag tror inte att någon annan skulle kunna härma hans sanslöst dåliga engelska
Även i skrift assa.....? haahaa nja han han ju bara haft sen 80-talet på sig liksom.

Såg att det stod om hon Angel Revera (hette hon ryskan det?). Assa e frågan om en ung kvinna som besökte Woodman samma dag som hon precis blivit myndig. Hon kör då det obligatoriska hardcore köret etc dagen efter hon var 17 (detta var dock i slutet av 00-talet så Woodman var också något yngre (men ändå). Var tvungen att kolla in henne då det såklart var öpper på webben mm. Det intressanta var att Woodman hade bakat in en scen i samma film men detta var då 7 år senare. Hon hade då hunnit vara gift dubbla gånger (dock med samma snubbe) & vart borta från porren i typ 4 år tror jag. Men nu var hon alltså redo för comeback i form av "DAP" & fyrkant. Som 20 åring hade hon analt samlag med den gulliga 75 åringen " John" (ja han verkar faktiskt vara en riktig mysgubbe helt seriöst) från Oldjes.

Bara jag som är faschinerad över sånna kvinnor? Assa hon var snygg nog för o bli fotomodell el dyl men hon ba kunde inte hålla sig borta från hardcoreporr. O här sitter jag som är en mogen kille (ändå mindre stigmatisering för oss) med ganska bra fysik ( i dubbel bemärkelse) men jag skulle absolut ej våga även om lönen var fet.
Citera
2019-06-20, 19:39
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Även i skrift assa.....? haahaa nja han han ju bara haft sen 80-talet på sig liksom.

Såg att det stod om hon Angel Revera (hette hon ryskan det?). Assa e frågan om en ung kvinna som besökte Woodman samma dag som hon precis blivit myndig. Hon kör då det obligatoriska hardcore köret etc dagen efter hon var 17 (detta var dock i slutet av 00-talet så Woodman var också något yngre (men ändå). Var tvungen att kolla in henne då det såklart var öpper på webben mm. Det intressanta var att Woodman hade bakat in en scen i samma film men detta var då 7 år senare. Hon hade då hunnit vara gift dubbla gånger (dock med samma snubbe) & vart borta från porren i typ 4 år tror jag. Men nu var hon alltså redo för comeback i form av "DAP" & fyrkant. Som 20 åring hade hon analt samlag med den gulliga 75 åringen " John" (ja han verkar faktiskt vara en riktig mysgubbe helt seriöst) från Oldjes.

Bara jag som är faschinerad över sånna kvinnor? Assa hon var snygg nog för o bli fotomodell el dyl men hon ba kunde inte hålla sig borta från hardcoreporr. O här sitter jag som är en mogen kille (ändå mindre stigmatisering för oss) med ganska bra fysik ( i dubbel bemärkelse) men jag skulle absolut ej våga även om lönen var fet.

Rättare sagt som var det faktiskt till o med med en femkant (med DAP) i form av Woodman + en trio på henne.
Citera
2019-07-27, 22:04
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Kunde ingen fråga varför han börjat göra så ofräsch porr & att han isf kan sluta med det. Ok så han ska lägga av innan 60. isf kan vi glömma hans upplägg osv med 18-20 åringar när han börjar närma sig pensionsålder. För övrigt verkar han ganska kinkig för konkurrens & kritik mm av tråden att döma (om det är han).

Woodman är en empatilös psykopat, hans castings har alltid varit sunkiga och allmänt pinsamma.

Frågar tjejen "does she do piss in mouth?" med efterföljande psykopatflabb.

Såg att hans gamla porrkompis David var med i castingen. Visste inte vad han hette, men mannen var med i varenda nummer av private under 80-90 talen.

Båda gubbarna borde pensionera sig, då produktionerna blir allt sunkigare för varje år som går.
Tjejerna ser trötta och oengagerade ut, de kvider och klagar. Woodman lät inte ens en av tjejerna att gå på toa innan "kärleksakten".

Woodmans porr har blivit alltmer sorglig att titta på.
Citera
2019-07-27, 23:33
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Woodman är en empatilös psykopat, hans castings har alltid varit sunkiga och allmänt pinsamma.

Såg att hans gamla porrkompis David var med i castingen. Visste inte vad han hette, men mannen var med i varenda nummer av private under 80-90 talen.

Båda gubbarna borde pensionera sig, då produktionerna blir allt sunkigare för varje år som går.
Tjejerna ser trötta och oengagerade ut, de kvider och klagar. Woodman lät inte ens en av tjejerna att gå på toa innan "kärleksakten".

Heter han inte Davis Perry (el dylikt?). Just han ser väl ändå ganska fräsh ut för att närma sig 50 etc (till skillnad från Woodman har han väl mer vedertagen porrfysik mm). Där i mot ser den där andra porrveteranen som brukar va med mer sunkig ut nu, den där franskaraben med kepa. Iaf Jag tycker ändå att det nya uppläget funkar bättre iaf om man sliper kroppsvätskor osv från jäntorna (samt Pjärs urin). Dock hajar jag inte hur så många söta unga öststats kvinnor vill hålla på. Finns det verkligen så mycket pengar att det är värt stigmat även nuförtiden? El är det helt enkelt bara en annan kultur angående sex i dessa länder, typ att ist för att få orgasm med ett ok krogragg så söker man upp woodman som dessutom ger en stålar och är säker?
Citera
2019-07-27, 23:37
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:

Så det går inte för brudarana? Ibland verkar dom ju få fontän orgasm? Konstigt att man går igang på att få woodmans kamera uppkörd i rektum kan jag isf tycka.
Citera
2019-07-28, 16:18
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Heter han inte Davis Perry (el dylikt?). Just han ser väl ändå ganska fräsh ut för att närma sig 50 etc (till skillnad från Woodman har han väl mer vedertagen porrfysik mm). Där i mot ser den där andra porrveteranen som brukar va med mer sunkig ut nu, den där franskaraben med kepa. Iaf Jag tycker ändå att det nya uppläget funkar bättre iaf om man sliper kroppsvätskor osv från jäntorna (samt Pjärs urin). Dock hajar jag inte hur så många söta unga öststats kvinnor vill hålla på. Finns det verkligen så mycket pengar att det är värt stigmat även nuförtiden? El är det helt enkelt bara en annan kultur angående sex i dessa länder, typ att ist för att få orgasm med ett ok krogragg så söker man upp woodman som dessutom ger en stålar och är säker?

David Perry är blott 49år och hans fysik är inte imponerande. Finns många i hans ålder och äldre som har bättre fysik, titta på tex. Paolo Roberto & Niclas Wahlgren..(inga porrskådisar förvisso)

Citat:
Så det går inte för brudarana? Ibland verkar dom ju få fontän orgasm? Konstigt att man går igang på att få woodmans kamera uppkörd i rektum kan jag isf tycka.

Ukrainskan Kira kom igång på slutet med David, men hon såg lagom intresserad ut av DP med Woodman ovanpå.

Kollade även ungerska Tiffany Rousso, sliten 34-åring, mycket lik TV4's Jenny Alversjö.
Citera
2019-07-28, 23:27
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
David Perry är blott 49år och hans fysik är inte imponerande. Finns många i hans ålder och äldre som har bättre fysik, titta på tex. Paolo Roberto & Niclas Wahlgren..(inga porrskådisar förvisso)

Ukrainskan Kira kom igång på slutet med David, men hon såg lagom intresserad ut av DP med Woodman ovanpå.

Kollade även ungerska Tiffany Rousso, sliten 34-åring, mycket lik TV4's Jenny Alversjö.

Ok har inte detaljstuderat honom men trodde han var ganska vältränad iaf. Allt kanske blir relativt brevid MR Woodman sas. Syftar du Kira Axe? 18 åring ukranska som debuterade vid hans casting typ förra året? Tycker det bar en av dom bättre scenerna. Dock drog hon sig ur hon när det skulle sväljas. Det märkliga är att bara typ ett knappt år senare så har hon gjort film när ett gäng snubbar pissar henne i käften (såg ba att pissrullen existerade utan att kolla närmare).

Woodmans äldre kvinnor är i princip helt ointressant för mig att ens kolla på. Woodmans posetiva pryl är att det är sött & ungt , hardcore & analt samt uppbyggnaden med intervjuerna osv samt kontrasten mellan honom & donnorna etc. Mig veterligen är det väl bara han som har detta upplägg? Jim Slip kör ju en del unga öststats bruttor med lite intro & ibland analt, där hans fruga är bakom kameran bland annat men hela hans upplägg känns mer softcore dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in