Citat:
Ursprungligen postat av
ulf_varg
Själv gillar jag mest scenerna när Woodman är själv och använder tjejerna. De andra killarna är ju bara vanliga porrskådisar utan den extra förnedringsförmågan som Woodman har. Så är det trekant med fler killar etc tittar jag inte. Sen känner jag inte riktigt igen det där med rinnande avföring och då var jag ändå medlem i typ maj men sånt gillar jag inte. Har från förstahandskälla att Woodman är mycket trevligare än Rocco, som hon sa; Woodman älskar kvinnor men är tuff under sex, Rocco hatar kvinnor både på film och utanför vilket han också visar och han är nog egentligen homo ... Vad vet jag.
Tyvärr är ju sajten rätt usel och svår att navigera i. Hade en favoritscen där han munknullade en brunett djupt när han kom och hennes kinder svällde som på en hamster och ögonen visade stark förvåning, såg kul ut. Hittar den tyvärr inte nånstans och han har ju filmat en del ...
Håller helt med. Scenerna på tu man hand är bäst och mest intensiva. Flera killar ger för mycket bög-känsla för min del.
Och avsugningarna har ju blivit otrolig mycket mer sevärda sen han övergav den fasta kameran och började med POV.
Om du återfinner den förlorade scenen - tala gärna om vad tjejen hette. Låter kul