2019-05-16, 15:26
Moderator
Siegfrids avatar
Funderar på att byta upp mig till en Oneplus 7, verkar vara en högst kompetent lur.
Men vilken ska man välja, Pro eller standard? Eller ska man gå in för 5G-luren redan nu?
Förr var Oneplus sjukt prisvärda, men nu har de nått ifatt konkurrenterna prismässigt, håller de prestanda ännu?

Och var ska man köpa den, är det någon poäng att direktbeställa från Hong Kong eller åkar man bara på en massa avgifter?

https://www.oneplus.com/se
Citera
2019-05-16, 15:55
Bannlyst
Om du mot förmodan missat Swedroid så kan jag rekommendera deras forum, mycket kunnigt folk där.
Citera
2019-05-16, 16:55
Medlem
Jag var inne på en "standard" 1+7 men insåg att min 3:a fortfarande funkar bra...
Den skickades med DHL från Polen på mindre än en vecka. Beställd på officiella sidan.

Du får en telefon som prestandamässigt håller länge. Längre än ditt intresse för den...
Citera
2019-05-16, 16:58
Medlem
Svar nej.
Citera
2019-05-16, 18:03
Medlem
Knucklehugss avatar
Svar nej. I år drar 5G igång på allvar, i Schweiz är hela landet redan utbyggt via Swisscom. Finland och Spanien testkör också medans vi i Sverige bara har 2 icke kommersiella 5G master än så länge, men det kommer... Så lägg dina pengar på någon 5G lur nu t.ex Samsung Galaxy S10 5G, Xiaomi Mi Mix 3 5G, LG V50 ThinQ så slipper du känna att du ligger en sekel efter i hastighet när du köper din mobil.
Citera
2019-05-18, 20:24
Medlem
Nej, kolla på tex https://swedroid.se/prispressade-asu...ridbar-kamera/ i stället.
Citera
2019-05-19, 09:10
Medlem
TioKilos avatar
Varför just beställa från Hong Kong? Befinner mig i HK, men finns ingen OP butik här i byn ens... Diverse återförsäljare i Sham Shui Po säljer märket men typ samma priser som hemma. Kanske beror på den svaga kronan.
Citera
2019-05-24, 10:17
Medlem
softcore123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Funderar på att byta upp mig till en Oneplus 7, verkar vara en högst kompetent lur.
Men vilken ska man välja, Pro eller standard? Eller ska man gå in för 5G-luren redan nu?
Förr var Oneplus sjukt prisvärda, men nu har de nått ifatt konkurrenterna prismässigt, håller de prestanda ännu?

Och var ska man köpa den, är det någon poäng att direktbeställa från Hong Kong eller åkar man bara på en massa avgifter?

https://www.oneplus.com/se

Har för tillfället en Oneplus 6t som jag är riktigt nöjd med, i dagsläget hade jag nog köpt en Oneplus 7 Pro eftersom den har stöd för 5G som kommer inom en snar framtid.

Förövrigt så kan du väl köpa mobilen från både netonnet, komplett eller webbhallen?
Citera
2019-05-24, 18:21
Medlem
OnePlus 7 Pro är bland de bästa mobilerna som släppts i år.
Enda jag skulle säga är snäppet bättre är Samsung Galaxy S10+
OnePlus 7 Pro är en solklar #2 på listan. Den är billigare än vanliga S10:an.
Citera
2019-07-11, 11:30
Medlem
Min nästa blir nog en oneplus. Kör s8 nu, men hört så mycket gott om oneplus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här