Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Nu svarar jag, fast frågan inte var riktad till mig.
Kolla här på forumet, det finns trådar om detta (med dokumentationen du efterfrågar).
Jag har f.ö. också "erfarenhet" av fenomenet. En av mina närmaste vänner jobbade som mentalskötare och hade ihop det ett par veckor med en patient som var hälften så gammal som han. Det var iofs inte rättspsyk, men väl psyk. Jag t.o.m. träffade tjejen ifråga. Tro't eller ej.
Jag ifrågasätter inte att det kan hända, jag ifrågasätter däremot att det skall vara "allmänt känt" att det är/var mera regel än undantag.
Om det är allmänt känt så måste det rimligtvis finnas larmrapporter om det massiva missbruket av beroendeställningen.
Så länge det handlar om "min kompis" eller "de som jag känner" så blir det mera "vem känner Lassie?"
Sedan massimporten av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så har jag en känsla av att sexualbrotten på Skolor, Äldrevårdsinrättningar, bibilotek, dagis, etc. har ökat.
Att "Svensksvenskar" kan begå sexualbrott förnekar jag absolut inte. Jag tycker bara att det är lite väl ruttet att försvara en invandrares sexualbrott med att "Svenskar minsan.....