2019-05-16, 15:11
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
MENA. Svårgissat.

Ja, självklart är sverige ett drömland för dessa dårar. Hade idioten gjort detta hemma i "babblande", hade han fått gå under knivar ganska så snabbt. Här i Svearike får skitstöveln och hans landsmän allt de pekar på...och det gratis.
Citera
2019-05-16, 15:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Någon som vet något mer?

Det enda jag vet är att om hon hade fått sitt tjack som lovat så hade detta aldrig polisanmälts.
Citera
2019-05-16, 16:41
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Så man behöver inte ha svenskt medborgarskap för att jobba på rättspsyk??

Ännu en inavlad babbe som borde va mat för maskarna.

Ja märkligt! Men vet en som konkat med sin firma och hans bakgrund var just skötare på rättsspyk. han fick jobb direkt där, som jag förstod på han han dom problem få personal och speciellt personal med sjuksköterska utbildning mot just rättspsykiatri är svår brist på.
så dom tar nog alla som söker och har rätt utbildning, om dom sedan är lämpliga är en annan fråga.
Man kan ju tänka sig jobbet är extra tufft med sådana patienter och en del är utagerande.
Citera
2019-05-16, 18:19
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Nu vill jag inte göra dig besviken; men det är allmänt känt bland pöbeln att många manliga svenska vårdare inom ungdomspsykiatrin har utnyttjat sin ställning för sexuella tjänster mot unga sköra tjejer i decennier. Detta har inget med etnisk bakgrund att göra - enbart okontrollerbara sexuella drifter i kombination med bristande moral och etik.
Skulle man ha lust och ork kan man googla upp flera fall där svenska vårdare begått liknande handlingar.
Citera
2019-05-16, 18:24
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Ja, självklart är sverige ett drömland för dessa dårar. Hade idioten gjort detta hemma i "babblande", hade han fått gå under knivar ganska så snabbt. Här i Svearike får skitstöveln och hans landsmän allt de pekar på...och det gratis.

Ja, Sverige är slöddrets paradis.
Citera
2019-05-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ingen utvisning av den perversa babbeluringen? Man tycker annars att beteendet tyder på att han kommer kosta samhället även i framtiden.

Ja fy fan om man kan bete sig så på jobbet fixa tjack och runka runt på det viset .....
Så undrar jag om inte han borde få åka .... Tänk på vad han kan göra på fritiden...
Citera
2019-05-16, 18:50
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Kan ingen kopiera detta och alla andra otaliga fall där araber begår hjärndöda saker och skicka till vår regering.

Iranier är (till 98 %) inte araber, ljushuvud.
Citera
2019-05-16, 19:15
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Skulle man ha lust och ork kan man googla upp flera fall där svenska vårdare begått liknande handlingar.
Ja, det är väl en svensk tradition. Helt nyligen avslöjades ju en härva på ett HVB-hem i Västerbotten (har jag för mig) där nästan alla manliga vårdare knullat tonårstjejerna som suttit där och efteråt sagt upp sig på löpande band, utan några rättsliga efterspel dessutom. Ett svenskt privilegium tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ingen utvisning av den perversa babbeluringen? Man tycker annars att beteendet tyder på att han kommer kosta samhället även i framtiden.
Ja, man kan nog tänka sig det. Han är ju inte statslös heller och Iran går väl att utvisa till? Men det krävs månne ett längre straff för att utvisning ska bli aktuellt.
Kanske läge ändå för en brasklapp då inga papper ännu redovisats kring fallet, utan bara en artikel från en skittidning. Snubben är ju född första april!
Citat:
Hazhir Mohammad Soureh, 19890401-3755
Medborgare i Iran
Citera
2019-05-16, 21:14
Medlem
elmerengues avatar
En menablatte som utnyttjade sin position och ett tjackluder som utnyttjar sin offerroll. How romantic.
Citera
2019-05-16, 22:40
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Ja, det är väl en svensk tradition. Helt nyligen avslöjades ju en härva på ett HVB-hem i Västerbotten (har jag för mig) där nästan alla manliga vårdare knullat tonårstjejerna som suttit där och efteråt sagt upp sig på löpande band, utan några rättsliga efterspel dessutom. Ett svenskt privilegium tydligen.
Jo.
Lite så. Tyvärr.
Är sas inte första gången man hört om mentalskötare som haft ihop med en klient, där det senare bara blivit sparken o inget mer med det. Ska naturligtvis vara allvarliga konsekvenser för de arbetstagare som utnyttjar de svagaste, oavsett om den sjuke säger sig villig att suga kuk för en handfull ritalina i diktafon, när det kryper i skinnet.
Citera
2019-05-16, 23:12
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Huruvida du tillhör pöbeln eller inte har jag ingen aning. Givetvis har jag källor, flera stycken, dock tänker jag inte röja deras identiteter till dig; och särskilt inte skrika ut dem på Flashback.
För i helskotta, om det är allmänt känt så måste det finnas någon form av dokumentation, nyhetsartiklar, etc.
Dine hemliga "källor" liknar jag med alla jävla vita skåpbilar som brukas vid försök att kidnappa barn.
Citera
2019-05-17, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Inntressant! Jag antar att jag inte är en del av pobeln då det var nytt för mig?
Har du några källor?
Det är bara vad de lokala våldtäkts/pedofil älskarna låtsas. Händer i varje tråd med bruna GM. Det ska ljugas och relativiseras för att försvara de av någon anledning.

De tycker väl Svenska barn och kvinnor ska straffas för att de inte får någon uppmärksamhet av de eller något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in