Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Det kan inte bli värre än förra mötet borta mot Bajen, hoppas Aiesh känner sig redo för att starta och att vi inte behöver lira nyss fyllda 17 Tolinsson, ser fram emot det!

Det lär väl bli roligare på mobilarenan än den gången ja.
Tolinsson gjorde det ju ändå bra mot Sirius, halka kan den bäste göra. Sedan förstår jag att det blir en betydligt svårare uppgift mot Bajen men ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julinho
Nu väntar vi bara på att snuten ser till att vår match mot Gbg spelas utan publik pga Corona-viruset.
”Vi tryckte in 30 gubbar, svårt sjuka i kemisk lunginflammation, i en container tillsammans med en coronasmittad kille och flera stycken blev smittade.”
Hehe, det är dessutom ett besked som kommer så sent att alla vi göteborgare som ska upp redan står vid insläppen...
Visst att det kan ändras snabbt men sker ingen dramatisk förändring lär det bli med publik då man släppte biljetterna idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ergaster
Tror att frågeställaren menade vilket lag som får hemmaplan. Det beslutades förra året i anslutning till semifinalernas avgörande.
Det lottas på upptaktsträffen inför allsvenskan, den gick väl av stapeln 24e mars?
Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Vad är status på Aiesh? Han stod väl över någon (några?) matcher?
Han har fått mer speltid i senaste matcherna men är nog inte riktigt redo för 90min än men en veckas träning till i kroppen lär ha gjort att han skulle greja 60-75 min på söndag kanske, dock får man väl då se om han får starta så vi redan där har bränt ett byte isf jag är ju ingen fan av att starta med spelare man vet att man måste byta ut under matchens gång...
Aiesh kommer dock oavsett hur mycket han spelar ha sin lekstuga på kanten.
Jobbig lottning rent sportsligt dock, Mjällby hade ju inte gjort något så sett...