Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Tankovic kanske?
Men ja, minns sedan vi mötte Östersund att Aiesh är jobbig att möta. Hoppas Widgren visar 2020-form och inte 2019-form.
Tankovic är väl en bättre spelare overall, framförallt en vassare målskytt, sedan är ju Aiesh mer en klassisk kantspringare så han hamnar inte riktigt i samma positioner, men jag tycker inte Tankovic är lika bra på att göra sin gubbe.
Tankovic och Giorgi påminner mer om varandra, Tankovic är betydligt mer klinisk dock, Giorgi brände alldeles för mycket bra chanser förra året, inklusive 2 straffar, han borde gjort minst 10 mål iaf(slutade på 7+8 har jag för mig), han har börjat bättre i år för han var rätt trögstartad förra säsongen. Han satte ett fint mål mot er dock, han har en fin bössa, det får gärna bli en repris på det.
Det skall bli intressant att se hur ni ställer upp, ni har en galen bredd. Jag tycker Ludwigson sett bättre ut än Paulinho än så länge, har han som årets succévärvning(om han nu får spela), var ju dessutom billig.
(FB) I spåkulan: Allsvenskan 2020!
Man såg redan i Örgryte att det är en spelare som borde passa er, löpstark gubbe som ligger och skaver och är jobbig, kan han göra poäng också så är det ju en Djurdjic ersättare, fast utan töntiga filmningar och överdrivet gnäll på domaren.