• 1
  • 2
2019-05-14, 18:53
Medlem
Tjena! Min frsta kur Test E 250 e5d brja nrma sig sitt slut och r i tankarna p vad min nsta kur skall bli! Det som lockar mest r en omgng Test-deca . Har inte knt av ngot alls av att g p test E, ingen bieffekter alls. Har ftt gains och r njd end efter att ha varit frsta kuren. Gjort missar med stick osv och lrt mig s de knns end bra alltihopa. S efter PCT och vila s blir de till att hoppa p nsta kur.

Frgan r vad NI upplever fr skillnad mellan test E only och en Test E- Deca kur. Gr de markant skillnad i gains tycker ni?. Vet att allt r vldigt inviduellt men r end nyfiken av era sikter och upplevelser!

Tack p frhand!
Citera
2019-05-14, 19:04
Medlem
different_trips avatar
Jag tycker att du ska gra en till testo men kra kanske 500e5d.

Jag gillade dock inte deca. Blev sentimental och vattnig. Hade hellre testat EQ om det vore idag, eller NPP men det knns lite tidigt fr s mycket huggande.

I vrigt s knns det vl dumt att hoppa p efter PCT? Vad r ens vitsen med att hoppa av om du ska p direkt igen efter ~6 veckor?

Tycker snarare du ska vnta lika lnge som kuren varade och brygga med typ MK677 under tiden.
Citera
2019-05-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jag tycker att du ska gra en till testo men kra kanske 500e5d.

Jag gillade dock inte deca. Blev sentimental och vattnig. Hade hellre testat EQ om det vore idag, eller NPP men det knns lite tidigt fr s mycket huggande.

I vrigt s knns det vl dumt att hoppa p efter PCT? Vad r ens vitsen med att hoppa av om du ska p direkt igen efter ~6 veckor?

Tycker snarare du ska vnta lika lnge som kuren varade och brygga med typ MK677 under tiden.
Jass, ja str i valet av just EQ elr deca men deca lter mer intressant... Knns bara som 500 test e5d r lite overkill andra kuren, kanske test deca r med iofsl. Mer nyfiken p att se hur min kropp reagerar med de. Knde ju inte av att jag hade testo i kroppen mer n att jag blev rtt mycket mer kt och grym terhmtning. Hoppar grna mycket huggande haha. Skrev faktiskt efter PCT och vila s tnkte absolut inte g p direkt efter PCT, de vore bara korkat haha! Men Frgan r hur mycket skillnad de skulle gra att kra test deca gemtemot bara test, ev g upp till 500.
Citera
2019-05-15, 11:03
Medlem
isnisns avatar
Tjena, jag kr sjlv Test+Deca och jag mrker inte av Decan ngot extremt. Knner mig fylligare och ingen smrta i leder. Ligger dock endast p 300mg ew och testo p
100mg eod.
Citera
2019-05-15, 11:27
Medlem
du kommer nog inte f samma gains som du fick nu p din frsta kurr d den frsta r altid den bsta. Dock skulle jag rekommendera att kra 500mg/w istllet fr att direkt hoppa p deca. Deca r en sn lngsam ester s att om du hade upplevt sides som du inte klarar av kommer det vara ett helvette i 2 veckor. Om du vill testa deca kr NPP (deca fast snabbare ester)
Citera
2019-05-15, 12:04
Medlem
Alla resonerar ju olika, men varfr s brttom med ett till prepp? Du kommer frmodligen syssla med detta ett tag framver..
Jag satt mitt sista stick fr en V sen p min frsta kur! Och klart man funderar vad nr 2 ska vara.
Delar med mig av mina tankar.... Jag anser att man ska kra slut ett prepp innan man adderar in nytt. Frslag till kur nr 2 fr dig utifrn mina sikter: 250mg e3,5d! (500mg i v) alt 500mg e5d.
Citera
2019-05-15, 15:56
Medlem
HeadOfBoos avatar
Jag tycker deca r ett lysande val fr en andra kur. Tnk bara p att det stnger dig rtt hrt, s fortstt med testo ngra veckor efter sista stick deca och sedan bra pct p det. Riktigt grymt prepp, bygger bra, f biverkningar.
Citera
2019-05-15, 21:57
Medlem
Jag tycker du r inne p rtt spr angende deca. Se bara till att AI r med i det hela och hoppas du gillar det du med!
Citera
2019-05-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Tjena, jag kr sjlv Test+Deca och jag mrker inte av Decan ngot extremt. Knner mig fylligare och ingen smrta i leder. Ligger dock endast p 300mg ew och testo p
100mg eod.
fan, iofs s har jag lst att man inte knner av att man har deca i kroppen precis som med testo.
Citera
2019-05-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xShafty
du kommer nog inte f samma gains som du fick nu p din frsta kurr d den frsta r altid den bsta. Dock skulle jag rekommendera att kra 500mg/w istllet fr att direkt hoppa p deca. Deca r en sn lngsam ester s att om du hade upplevt sides som du inte klarar av kommer det vara ett helvette i 2 veckor. Om du vill testa deca kr NPP (deca fast snabbare ester)
Nej oftast r de ju s med att frsta r den bsta de r jag medveten om. Lst en delom NPP som gr att den inte r s intressant =/. Det som kliar r att prva nt nytt, vet att de bara r andra och att man ska skynda lngsamt men et ju hur min kropp reagerar p testo nu s r s sugen men kanske fr bli en testo hgre dos som andra kur .
Citera
2019-05-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag tycker deca r ett lysande val fr en andra kur. Tnk bara p att det stnger dig rtt hrt, s fortstt med testo ngra veckor efter sista stick deca och sedan bra pct p det. Riktigt grymt prepp, bygger bra, f biverkningar.
Hrt de med och r vl plst. Exakt s som du skriver r de tnkt om de nu blir deca med i bilden.
Citera
2019-05-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Jag tycker du r inne p rtt spr angende deca. Se bara till att AI r med i det hela och hoppas du gillar det du med!
Jass de tycker du, prvat bda? tycker du decan gr stor skillnad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in