Citat:
Ursprungligen postat av
Jultrollet
Ja men det låter som en vettig idé att ta sig en sväng till sportaffären och be om hjälp. De har säkert ett mer precist sätt att mäta för hemma är det inte så enkelt som det låter.
Kul om jag kunnat hjälpa lite och hoppas det blir bra i slutändan, Converse är snyggt! Återkom gärna om hur det gick efter din beställning, det kommer nog finnas fler framöver som undrar.
Jag gjorde bort mä inför arbetaren på sportaffären, råka avslöja att jag inte ville ha hennes svart-vita converse, bara paraciterande mäta..vilket värka känsligt, eller om det berodde på min Alternativ För Sverige keps, eller om det var för att ja kan?? ha råkat käfta emot...när hon hävda att mina aliexpress converse var blå och jag fråga "lila?" tillbaka, det känns som att jag kan ha sagt så, för jag borde sagt det åtm
Det visa sä att det var bull att man skulle ha 1 storlek mindre som mina länkar hävda, jag
hade 44 i converse trots allt, dvs överensstämmande med mina övriga skor sedan jag föddes
Så nu har jag lagt beställningen på det allra sista exet i värden av violätta 44or chuck taylor som går att beställa över nätet, så tji fick alla konkurrenter om dom...som jag även adressera med tråden
Jag återkommer
hur jag går...efter min beställning