Citat:
Ursprungligen postat av
Ess85
Jag fattar inte alls. Hur kan Sverige se så jävla lama och kassa ut och några minuter senare totalt dominera...Hur kan ett lag svänga så oerhört?
Det är en intressant frågeställning.
Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasShrugged
Halonen luktade på fingrarna.
Ska han börja som tyska fotbollstränaren?
Dags för Halonen och tvätta händerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
helofin
Spelare som är vana att spela mycket mer tid får inte tiden. Då blir de sega.
Hoppas de sparar dem till tredje!
Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasShrugged
Saknar Wikegård, Calle Johansson och han Jihde som kommentatorer.
Inte råttan Jihde i alla fall. Wikegård är alltid Wikegård och Calle J är lugn och fin och bra.