2019-05-23, 21:41
  #4237
Medlem
vegeges avatar
In med droppnätet igen så puckjäveln inte kan studsa ut.
2019-05-23, 21:41
  #4238
Medlem
Razouls avatar
Den var ju knappt inne.
2019-05-23, 21:41
  #4239
Medlem
Blodsritens avatar
Fan i helvete! På nåder
2019-05-23, 21:41
  #4240
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Jag fattar inte alls. Hur kan Sverige se så jävla lama och kassa ut och några minuter senare totalt dominera...Hur kan ett lag svänga så oerhört?

Ojämnt bra svenska och finska kedjor.
2019-05-23, 21:42
  #4241
Medlem
bombaccis avatar
Hade hellre sett Renberg tillsammans med Marie i Slovakien. Han vågar ta tjafset med grönborg. Bra o gå till periodpausen med ledning.
2019-05-23, 21:42
  #4242
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Den var ju knappt inne.

Ironi.
2019-05-23, 21:43
  #4243
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det fick vi. Är det kanske du som är efterbliven?

Från kameran som sköts i bitar? Jag verkar inte vara den ende som missat den reprisen.
2019-05-23, 21:43
  #4244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Jag fattar inte alls. Hur kan Sverige se så jävla lama och kassa ut och några minuter senare totalt dominera...Hur kan ett lag svänga så oerhört?

Spelare som är vana att spela mycket mer tid får inte tiden. Då blir de sega.
2019-05-23, 21:43
  #4245
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Jag fattar inte alls. Hur kan Sverige se så jävla lama och kassa ut och några minuter senare totalt dominera...Hur kan ett lag svänga så oerhört?

Svag mentalitet.
2019-05-23, 21:43
  #4246
Medlem
Ät detta Njurunda-Gustafsson eller är det en annan?
2019-05-23, 21:43
  #4247
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Jag fattar inte alls. Hur kan Sverige se så jävla lama och kassa ut och några minuter senare totalt dominera...Hur kan ett lag svänga så oerhört?
Det var väl bara ett par byten. Det är väl ingen som ifrågasätter talangen i det svenska laget.
2019-05-23, 21:44
  #4248
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hade hellre sett Renberg tillsammans med Marie i Slovakien. Han vågar ta tjafset med grönborg. Bra o gå till periodpausen med ledning.

Saknar Wikegård, Calle Johansson och han Jihde som kommentatorer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in