Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Orkar Finland i samma tempo sista perioden? Sverige vilade ju i den andra perioden.
Känner jag Jalonen rätt, så då går de ned på tre femmor och kör 100 % innan semestern börjar för Sverige hehe.Nej men Sverige vinner nu, 4-3 gjorde att de kan bara försvara ledningen...