Det vaknar när pucken är nästan i mål, ingenting innan, jag minns en gång när Perlskog kommeterade fotboll hehe, vilken fiasko han sov nästan hela tiden...Nej Chris och Granqvist är bäst i Sverige...men de hinner ju inte vara överallt....
intressant hur olika alla tycker själv tycker jag granqvist härenstam är sämst färgade jävlar är dem