• 1
  • 2
2019-05-08, 21:08
Medlem
Hej! Jag är en heterosexuell man som föredrar att använda damunderkläder. Om några dagar ska jag unna mig en massage på en etablerad massagefirma i Stockholm, är det okej att jag har trosor eller stringtrosor på mig hos massören? Jag har nog några kalsonger kvar i nån låda men använder vanligtvis trosor 24/7.
Citera
2019-05-08, 21:09
Medlem
Halloween2s avatar
Varför ska du göra massören obekväm för , för det är det som kommer ske om du dyker upp i trosor. Kan du inte ha kalsonger på dig i någon timme?
Citera
2019-05-08, 21:15
Kalsonger? Luktar troll..
Citera
2019-05-08, 21:18
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Varför ska du göra massören obekväm för , för det är det som kommer ske om du dyker upp i trosor. Kan du inte ha kalsonger på dig i någon timme?

Då kan han lika gärna köra utan kalsonger? Man har ändå en handduk över härligheterna.
Citera
2019-05-08, 21:19
Medlem
Glöm inte bh
Citera
2019-05-08, 21:21
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Då kan han lika gärna köra utan kalsonger? Man har ändå en handduk över härligheterna.

Nu frågade ts faktiskt vilka underkläder som är ok, och jag svarade
Citera
2019-05-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Det är klart att jag kan, skrev ju att jag har några i någon låda som jag kan använda. Frågan är väl snarare om massörer bryr sig om vad deras klienter har på sig.
Citera
2019-05-08, 21:24
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheldon87
Det är klart att jag kan, skrev ju att jag har några i någon låda som jag kan använda. Frågan är väl snarare om massörer bryr sig om vad deras klienter har på sig.

Klart dem gör, du hade garanterat gjort massören obekväm om du gått klädd som en hona.
Citera
2019-05-08, 21:28
Medlem
RZLAs avatar
Klart att du ska ha dina vanliga trosor på dig om det är vad du föredrar. Kunden har ju alltid rätt, dessutom är det 2019 nu och alla människor är lika mycket värda, även HBTQ-personer. Om massören säger något så anmäler du svinet för dennes transofobiska kommentar.
Citera
2019-05-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Glöm inte bh
Min fetisch är mest inriktad på trosor. Jag har visserligen några BHar som matchar mina trosor men tycker inte det är så bekvämt med BH så använder de nästan aldrig. Bortsett från underkläder så äger jag inga damkläder. Ser mig själv inte som en transvestit men antar att jag i strikt mening är det.
Citera
2019-05-08, 21:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheldon87
Hej! Jag är en heterosexuell man som föredrar att använda damunderkläder. Om några dagar ska jag unna mig en massage på en etablerad massagefirma i Stockholm, är det okej att jag har trosor eller stringtrosor på mig hos massören? Jag har nog några kalsonger kvar i nån låda men använder vanligtvis trosor 24/7.

Det viktigaste är att du trivs.
Inte ens säkert att den som masserar ser dina trosor.

Ingen bryr sej om vad folk har för underkläder.
Citera
2019-05-08, 22:07
Medlem
rikastistorstans avatar
Nej, det är inte okej. Underkläder skall av och flaggstången hissas när det vankas massage. Är du blyg så använder du ett underplagg som är avsett för män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in