2019-05-07, 02:16
Medlem
Skulle vilja veta om det är möjligt att bränna en original musik CD-skiva, låt oss säga en skiva med fodral Guns n Roses men radera låtarna och bränna in andra låtar på CD-skivan, är detta någonting som är möjligt?
Citera
2019-05-07, 02:58
Medlem
Nej det är nog inte möjligt att skriva över en original cd-skiva då informationen på den inte är bränd utan pressad.
Citera
2019-05-07, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteEnRosaKattTill
Nej det är nog inte möjligt att skriva över en original cd-skiva då informationen på den inte är bränd utan pressad.

När jag satt av ett straff på en anstalt så vart där en kille som hade en eminem-cd som var bränd med 100 låtar - man får inte ta in brända CDskivor, finns det att köpa klistermärken av original CDskivan dekal möjligtvis?
Senast redigerad av testocyp 2019-05-07 kl. 03:12.
Citera
2019-05-07, 06:43
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
När jag satt av ett straff på en anstalt så vart där en kille som hade en eminem-cd som var bränd med 100 låtar - man får inte ta in brända CDskivor, finns det att köpa klistermärken av original CDskivan dekal möjligtvis?
Jag tror att han helt enkelt har skannat in en skivsida,som han sedan har skrivit ut på en blank etikett,
Citera
2019-05-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Jag tror att han helt enkelt har skannat in en skivsida,som han sedan har skrivit ut på en blank etikett,

Kan du utveckla tillvägagångsättet steg för steg, om det inte är för jobbigt.
Citera
2019-05-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kan du utveckla tillvägagångsättet steg för steg, om det inte är för jobbigt.

Man kan ladda hem omslagsbilderna från nätet, även motivet på själva skivan. Sedan laddar man sin skrivare med speciellt papper, tex denna https://www.techmaster.se/Avery-L604...xoCn2kQAvD_BwE
Och printar ut och klistrar på.
Det är mycket typ 1998 varning på detta då de flesta lyssnar via spotify eller mp3-filer i mobilen (som också är lite.omodernt)
Citera
2019-05-11, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Man kan ladda hem omslagsbilderna från nätet, även motivet på själva skivan. Sedan laddar man sin skrivare med speciellt papper, tex denna https://www.techmaster.se/Avery-L604...xoCn2kQAvD_BwE
Och printar ut och klistrar på.
Det är mycket typ 1998 varning på detta då de flesta lyssnar via spotify eller mp3-filer i mobilen (som också är lite.omodernt)

Glöm annat än cdskivor inlåst på anstalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in