2019-05-08, 07:21
Bannlyst
Utvisa de kroknäsade parasiterna, sen att snubbens polare är en fitta pch gömmer sig i bilen är en annan femma.
Citera
2019-05-08, 07:22
Medlem
Bra att utlänningarna filmar och lägger upp sina missdåd så folk ser vilka stenålderskillar som semestrar i landet. Jag kommer aldrig att se de som svenskar oavsett.
Citera
2019-05-08, 07:27
Medlem
Wayaheads avatar
Det här är resultatet utav feminismen och den feministiskt förda politiken. Sverige är fullkomligt åderlåtet på självbevarelsedrift, kraft och mod. Vad vi ser runt omkring oss är, stjärtgossar med hästsvans / hårknut, byxarslet hängande vid knävecken, örhängen, färgat hår, gamnacke, blicken i gatan, allmänt klena och ängsliga!

Det kommer att sluta jävligt illa!

Fy fan, jag spyr!
Citera
2019-05-08, 07:35
Bannlyst
Sverige har vaknat för sent.

Sedan har du vänsterparasiter som sitter i riksdagen med fötterna på bordet, skyglappar över ögonen och armarna över huvudet och vill ta in flera våldsammana MENA-parasiter.

"Fredens religion" Hycklare.

"Sverige har aldrig varit tryggare"
🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Senast redigerad av ytmamz 2019-05-08 kl. 07:38.
Citera
2019-05-08, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
Du ljuger som satan din jävla dåre.
USA har betydligt friare yttrandefrihet än Sverige, du får säga neger öppet i USA.

Fast säger du NIGGER så dampar negern loss och händer något då så ursäktar media gärna honom.
"Fullt förståeligt att han gick över gränsen. Någon sade trots allt ett ord"
Senast redigerad av wazzobazzo 2019-05-08 kl. 07:42.
Citera
2019-05-08, 07:41
Medlem
Diabeteskomas avatar
Så blir det när man avskaffar värnplikt och låter svagbegåvade vänsterfeminister föra politiken. Grattis idioter som röstat fram Sossar och annat inavlat pack.
Citera
2019-05-08, 07:43
Medlem
bens1ns avatar
Är det inte lite väl kraftiga reaktioner? Jag har personligen både gett mer och fått mer stryk under mitt 20 år långa liv. So what att det råkade va en blatte?
Citera
2019-05-08, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Det är synd att dagens 18 åringar aldrig har fått uppleva något annat, för dem är detta Sverige och allt är normalt och de har anpassat sig. Istället får de lära sig att SD är hotet och att Sverige aldrig har varit tryggare.

Korrekt. Den verklighet som nya generationer växer upp i är i grunden förändrad. På gator och torg, i skolan, på krogen... de unga har nu Islam att förhålla sig till, våldtäkter, personrån misshandlar som i filmen (sprid den) och omvänd rasism är vardag. Det är förfärligt och förödande.

PK-eliten blundar och skönmålar.

Vi har sakta men säkert kidnappats. Infiltration via politiska partier är slugt och smart. Bidrag ges automatiskt till muslimska föreningar och bidrag flödar in i utanförskapsområden. Saudi och Qatar, bland andra, finansierar moskéer runt om. Jihadister, salafister och allt vad de heter håller stenkoll på de sina. Klanmentalitet råder som på medeltiden.

Vi är passiva och så länge vi är det kommer islamifieringen bara växa och växa. Vi kallas nedlåtande för Svennar och vi avskys av outbildade, analfabeter och bokstavstrogna religiösa fanatiker.

Fy fan, det är en dyster framtid vi går till mötes.

Edit; glömde i hastigheten hederskultur, hedersmord, ballongflygningar och nu senaste ett bestialiskt kvinnomord i Märsta. Sorry. Och när jag ändå redigerar: bolagsbrott, assistansbedrägerier, bidragsbedrägerier. Ja, fy fan,
Senast redigerad av bblues 2019-05-08 kl. 08:12.
Citera
2019-05-08, 08:09
Medlem
bens1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Är väl mer symboliskt för hur det ser ut i Sverige idag. Killen som blir misshandlad är alla etniska svenskar, blattarna är sveriges alla araber och negrer.

Blattar driver runt och systematiskt straffar den otrogna svennehoran.

Framtiden kommer inte bli mysig.

Vad menar du med att blattar systematiskt driver runt och straffar svennehoran? Jag tror inte det är en verklighetsuppfattning som många utanför Flashback delar.
Citera
2019-05-08, 08:14
Bannlyst
Ni ska se PK-eliten tjafsa nästa partiledardebatt om "alla människors lika värde", det "lika värdet" verkar gäller alla utom vita män som blir påhoppad och som får en sko in genom bilrutan under en runda på stan
Citera
2019-05-08, 08:15
Medlem
Golonkas avatar
Det här blir något av ett lackmustest... Den här videon och reaktionerna den fått i sociala medier, är en termometer i röven på den svenske mannen idag. Får kamelryttaren Amer, eller vaffan han nu heter, dampa vidare ostraffat, så är jag beredd att kalla det kört för alltid. Alla har ögonen på utvecklingen nu. Polisen, politikerna, vänsterslöddret... Både de inblandade babbarna, andra babbar och alla unga svenskar som tvingas löpa gatlopp mellan schakalflockarna som tagit över det offentliga rummet i snart varje byhåla.

Står ingen upp för den misshandlade och hunsade killen, så sänder det en mycket tydlig signal och den är att Allt Motstånd Är Förgäves!

Om inga lokala grabbar styr upp det hela, så hoppas jag verkligen att NMR eller något liknande kliver in. Gör de inte det, så kan de stå där i sina kyparkläder och kotlettfrilla på nästa "manifestation" med fanborg och skit som ena jävla cucks! Då är det mycket snack och ingen verkstad alls! Det måste delas ut örfilar och snytingar och babbarna måste se att nu har en gräns passerats! Annars är det helt kört!
Citera
2019-05-08, 08:25
Medlem
Ändra gärna rubriken då det bara blir cirkelresonemang om flagga som inte har nån relevans.
Enda jag läst i SVT nyheter är att filmen ska förbjudas för att ingen ska få reda på brottet.. haha misslyckat hoppas NMR Lamotte och Greta åker dit i helgen då blir det svårt att mörka.
Senast redigerad av OberynMartell 2019-05-08 kl. 08:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in