2019-05-14, 09:00
Medlem
CarolusXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Raggare har i alla tider fått stryk av vanligt folk, så vad är problemet nu?
Bakgrunden samt på vilket sätt det går till. Du måste ju göra skillnad på dessa 15/16-åringar och vuxna raggarsvin.
Citera
2019-05-14, 09:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, du har fel och jag har rätt. Om det är någon som är pinsam så är det du, som insinuerar att alla som inte är fullfjädrade rasister som du själv är betalda troll. Om du tror på det själv eller om du bara är provokativ är en aning oklart, men det är oavsett inget som i mina ögon visar på exceptionellt hög intelligens direkt.
I andra sammanhang nekar ni till att intelligens finns överhuvudtaget. Hur skall ni ha det egentligen?

Dina pinsamma försök att försöka bygga ett korthus där EPA-traktor -> Raggare -> "Rasist" -> Det var deras eget fel att dom fick stryk. Allt detta andas en desperation som närmast är parodisk.
Citera
2019-05-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
@sdtobbe
・・・
Fick provsitta Sveriges mest kända epa när jag besökte Kil idag! 😁🇸🇪

Ingen har undgått videon på när Sylvester misshandlades intill sin epatraktor på första maj.
Idag hade jag förmånen att träffa honom och massa andra ungdomar från Kil och närområdet. Syftet var att visa att det finns politiker som bryr sig och att det finns de som verkar för en förändring. .

Ungdomarna i Kil är knappast ensamma om att uppleva stora splittringar i samhället samt en handfallenhet från skolan, polisen och politiken.
Vad som hänt i Kil är på intet sätt unikt utan snarare ett återkommande problem runt om i hela landet. Sedan jag i fredags publicerade en video om mitt besök idag har flertalet ungdomar hört av sig och berättat om hur de råkat ut för liknande saker både på skolan och utanför skoltid. Förövarna tycks sällan varken dömas eller stängas av från skolan - en tjej berättade idag hur hon får sitta i ett separat grupprum för att slippa sitta i klassrummet med en kille som misshandlat henne i just klassrummet... .

Det gör mig genuint upprörd att vi har ett samhälle inom vilket ungdomar tappar tilltron till rättssystemet och politiken redan innan de för rösta.. Jag hoppas, och ämnar göra mitt yttersta för, att ändra på det. 🇸🇪

https://www.instagram.com/p/BxaWuZ5hr42/
Vad bra att du tog dig tid till detta, fint gjort! Hoppas mycket på dina ord att du ämnar göra ditt yttersta för att ändra på denna många gånger hemska situation många svenska ungdomar lever i idagens Sverige.
Citera
2019-05-14, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Fast är artikeln egentligen så konstig? Bara att läsa denna tråden, merparten här inne verkar vilja slänga ut alla invandrare med huvudet före efter att ha sett filmen.

Om man tillhör gruppen invandrare får man ta ordentligt mycket skit efter dåd som detta, även om det landet man kommer ifrån inte ens ligger i närheten av förövarens hemland.

Denna typ av generalisering är jättetydlig på flashback, det kan knappast ha undgått någon.

Med tanke pa att det ar tredje gangen babbarna ifraga kaozat sa ar artikeln absurd.
Citera
2019-05-14, 09:35
Medlem
Citat:
@sdtobbe
・・・

Ingen har undgått videon på när Sylvester misshandlades intill sin epatraktor på första maj.
Idag hade jag förmånen att träffa honom och massa andra ungdomar från Kil och närområdet. Syftet var att visa att det finns politiker som bryr sig och att det finns de som verkar för en förändring. .

Ungdomarna i Kil är knappast ensamma om att uppleva stora splittringar i samhället samt en handfallenhet från skolan, polisen och politiken.
Vad som hänt i Kil är på intet sätt unikt utan snarare ett återkommande problem runt om i hela landet. Sedan jag i fredags publicerade en video om mitt besök idag har flertalet ungdomar hört av sig och berättat om hur de råkat ut för liknande saker både på skolan och utanför skoltid. Förövarna tycks sällan varken dömas eller stängas av från skolan - en tjej berättade idag hur hon får sitta i ett separat grupprum för att slippa sitta i klassrummet med en kille som misshandlat henne i just klassrummet... .

Det gör mig genuint upprörd att vi har ett samhälle inom vilket ungdomar tappar tilltron till rättssystemet och politiken redan innan de för rösta.. Jag hoppas, och ämnar göra mitt yttersta för, att ändra på det. 🇸🇪

Fint gjort.
Star det SD pa pojkens keps?
Citera
2019-05-14, 09:37
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Undrar hur polisarbetet framskrider, när får de sina straff?
Citera
2019-05-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Det man vänder sig mot i artikeln är de ursäktar brottet med att gärningsmanen skulle ha blivit provocerad, utan någon som helst bevisning.
Exakt!
Denna psykstörda kille borde tagits direkt av polis, körts nånstans för ordentlig utredning som kan utröna varför han har detta sjuka beteende mot sina medmänniskor, aggressiv de luxe, avundsjuka, hat,
iallafall inte gå i en vanlig skolklass, eller röra sig fritt i samhället...
Jag hoppas brottsoffret fick tillbaka lite självkänsla igår, när de höll mötet som handlade om oprovocerat våld från utlänningar mot svenska ungdomar, otryggheten idagens Sverige för våra unga, m.m och han fick känna att folk bryr sig, kändes nog gött..
Citera
2019-05-14, 12:22
Medlem
8711s avatar
Citat:
Lugnt när SD-riksdagsman höll möte i Kil

Filmen av en misshandel i Kil fick under veckan stor uppmärksamhet. I sociala medier har stämningen stundtals varit hätsk. Med anledning av det inträffade valde SD:s riksdagsman Tobias Andersson på måndagen att åka till Kil för att träffa ungdomar på orten.

Totalt närvarade ett trettiotal åhörare, mestadels ungdomar, i samband med mötet som pågick under cirka 45 minuter utanför Sannerudsskolan.

https://www.vf.se/2019/05/13/lugnt-nar-sd-riksdagsman-holl-mote-i-kil/
Citera
2019-05-14, 13:14
Medlem
Flashbackatmes avatar
Varför klappar ingen till honom när han anfaller med ett järnrör.... Sen den tjejen är ju bara extremt korkad och antagligen såld på utländsk dick.
Citera
2019-05-14, 13:26
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
@sdtobbe
・・・

Respekt till Tobias Andersson (SD) för att han vågar ta upp det svenskfientliga våldet på riksnivå.
Citera
2019-05-14, 13:52
Medlem
CarolusXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Respekt till Tobias Andersson (SD) för att han vågar ta upp det svenskfientliga våldet på riksnivå.
Kan inte annat än att hålla med!
Citera
2019-05-14, 14:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Varför klappar ingen till honom när han anfaller med ett järnrör.... Sen den tjejen är ju bara extremt korkad och antagligen såld på utländsk dick.
Det vanliga i den här typen av fall är att killarna förser tjejen med droger, därav att hon hänger med dom. Även om man ju inte kan veta att det är så just denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in