2019-05-06, 13:48
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Finns det nån billigare sida att handla på än drinko.se? Dom verkar va ganska dyra i stort sett samma priser som på finlandsbåten ju .
Funderar ju nästan på om det lönar sig att ta en kryssning med taxi hem. Dock är det ju ganska skönt att få hem det till dörren.
Citera
2019-05-06, 14:07
Medlem
Gör en försbeställning till någon utav butikerna nere i tyskland, åk in lite och köp inte direkt vid hamnen, en pall öl och några backar sprit, sen åker nu ner på natten så du tar en tidig färja över så är du hemma under dagen igen och förmodligen gjort en slant på det oxå till dina vänner som gillar öl lika mycket som dig

skål!
Citera
2019-05-06, 14:35
Själv tycker jag drinko har utmärkta priser, dessutom ett mycket trevligt sortiment!
Citera
2019-05-06, 14:59
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Själv tycker jag drinko har utmärkta priser, dessutom ett mycket trevligt sortiment!

Vad brukar frakten landa på typ om man beställer 10 flak?
Citera
2019-05-06, 15:21
Medlem
Alla butiker och fraktbolag har ungefär samma priser så att stirra sig blind på priserna är inte lönt. Köp från den butik du tycker känns bäst och köp frakt av det fraktbolag som finns tillgängligt. Själv har jag prövat dom flesta butiker genom åren och för det mesta upplever jag spritovin.se som bäst.
Citera
2019-05-06, 15:28
Medlem
Drinko är en bluff sida som inte levererar det som beställts, rekommenderar inte
Citera
2019-05-06, 15:42
Medlem
Jag har handlat av drinko och det fungerade utmärkt. Om du inte fick din leverans så kan det bero på andra orsaker och det vet du bäst själv så sluta sprid fake
Citera
2019-05-06, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Drinko är en bluff sida som inte levererar det som beställts, rekommenderar inte

Utveckla?
Citera
2020-04-11, 21:00
Medlem
Försöker köpa danska Kim chips, men det finns ingen köpknapp på Drinko? Har letat som fan hur man handlar på sidan men kan inte lägga något i min korg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in