Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-01, 22:56
Medlem
micke_hs avatar
Nu är det så här. Jag har trots upprepade påstötningar inte fått nåt vettigt gehör ifrån en användare som vägrar ta bort ett felaktigt citat från mig. Personen ifråga http://www.flashback.org/member.php?u=74439

Han har på ett felaktigt sätt quotat mig. Trots att jag talat om för personen ifråga att det jag skrivit inte rör honom, så vägrar han ta bort det.

Jag vill ha bort detta citat!!!

EDIT: Jag kan även tillägga att om någon som jag citerat i min signatur skulle ha invändningar mot att jag använder deras ord, så skulle jag ta bort dom omedelbart oavsett anledning.
2006-03-01, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Nu är det så här. Jag har trots upprepade påstötningar inte fått nåt vettigt gehör ifrån en användare som vägrar ta bort ett felaktigt citat från mig. Personen ifråga http://www.flashback.org/member.php?u=74439

Han har på ett felaktigt sätt quotat mig.

Det har han väl inte, det är precis ordagrant vad du har skrivit!
http://www.flashback.org/showpost.php?p=2994649&postcount=126
2006-03-01, 23:05
Medlem
Citat:

Han har på ett felaktigt sätt quotat mig. Trots att jag talat om för personen ifråga att det jag skrivit inte rör honom, så vägrar han ta bort det.

Jag vill ha bort detta citat!!!

Dags att gilla läget, du fiende till yttrandefrihet.
2006-03-01, 23:07
Medlem
micaeles avatar
Humor! Påstår du att du inte har skrivit det som bevisligen står i inlägget ditt?
Eller trodde du att ingen skulle hitta det...
2006-03-01, 23:27
Medlem
PiLLerILLers avatar
Heh, jag behöver inte klicka på länken för att veta vem du sade det om. Det roliga är att det var den sämsta personbedömningen i världshistorien. Inte en siffra rätt angående dennes karaktär.

Bortsett från det begriper jag inte vad det är som är så hemskt med att någon har ett citat i sin signatur. Ok att du inte gillar just den kommentaren du fällde, men vad spelar det för roll? Jag har sett den massor av gånger, men aldrig ens reflekterat över vem som sagt det. Är det inte ett välkänt namn är det heller ingen som bryr sig.
2006-03-01, 23:32
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Heh, jag behöver inte klicka på länken för att veta vem du sade det om. Det roliga är att det var den sämsta personbedömningen i världshistorien. Inte en siffra rätt angående dennes karaktär.

Hej!

Nu vart jag lite nyfiken, vem är det han syftar på egentligen?

//Pendeltåg
2006-03-01, 23:43
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatPtang
Det har han väl inte, det är precis ordagrant vad du har skrivit!
http://www.flashback.org/showpost.php?p=2994649&postcount=126

Och hur fan får du det till att jag skrivit om JN i det citatet?..läs hela tråden tack.
2006-03-01, 23:45
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer

Bortsett från det begriper jag inte vad det är som är så hemskt med att någon har ett citat i sin signatur. Ok att du inte gillar just den kommentaren du fällde, men vad spelar det för roll? Jag har sett den massor av gånger, men aldrig ens reflekterat över vem som sagt det. Är det inte ett välkänt namn är det heller ingen som bryr sig.

Nej men då kanske jag kan citera dig i felaktiga sammanhang då? Läs tråden för fan och uttala dig sen.
2006-03-01, 23:50
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Nej men då kanske jag kan citera dig i felaktiga sammanhang då? Läs tråden för fan och uttala dig sen.

Citera på du. Det skulle inte bekomma mig det minsta, men å andra sidan tar jag mig själv inte på så stort allvar heller.
2006-03-01, 23:53
Bannlyst
Citat:
Och hur fan får du det till att jag skrivit om JN i det citatet?..läs hela tråden tack.

Du har rätt, verkar som du syftade på Princan.
2006-03-01, 23:56
Medlem
evolutes avatar
Citat:

Säg vem du syftade på då och sluta dansa runt.
2006-03-01, 23:57
Medlem
pastorns avatar
Jag orkar inte läsa hela den tråden, vem var citatet riktat åt?

Ontopic:
Det är bara att gilla läget, förr eller senare så hittar vederbörande något annat att citera och då slipper du nog äran att vara med i hans citatfält.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in