Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-21, 14:14
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Definitionen av backdoor är när en webbläsare försöker stjäla info av användaren.
Haha herre gud vad du kniper hårt om halmstråna på gubben. Webbläsaren är öppen källkod. De stjäl inte ett skit av användaren. Läs din egna länk.
Citera
2022-09-24, 00:24
  #146
Medlem
SvaneGunds avatar
Nyligen laddat ner Brave på min iphone eftersom det verkar vara enda smidiga lösningen på att få bort den vidriga reklamen på youtube. Jag gillar Brave men jag kommer inte in på Flashback via den webbläsaren. Eller jag kommer in på flashback men får upp en ruta om att acceptera cookies och den rutan vill inte försvinna. Sidan bara hänger sig och blir konstig när jag trycker på ”acceptera kakor”

Någon lösning?
Citera
2023-05-04, 21:56
  #147
Medlem
Någon mer än jag som har problemet att när man ställer in bioläge i youtube på brave så sparas det inte längre än tills man stänger ner browsern? Någon kaka som felar? I de andra läsarna jag har testat på (edge, firefox, waterfox och vivaldi) finns inte problemet.
Citera
2023-05-05, 12:25
  #148
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
Någon mer än jag som har problemet att när man ställer in bioläge i youtube på brave så sparas det inte längre än tills man stänger ner browsern? Någon kaka som felar? I de andra läsarna jag har testat på (edge, firefox, waterfox och vivaldi) finns inte problemet.
Vad är bioläge?
Citera
2023-05-05, 12:27
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
Någon mer än jag som har problemet att när man ställer in bioläge i youtube på brave så sparas det inte längre än tills man stänger ner browsern? Någon kaka som felar? I de andra läsarna jag har testat på (edge, firefox, waterfox och vivaldi) finns inte problemet.
Har ingen lösning för bioläget, men har ett bättre alternativ.
Installera ViolentMonkey
https://chrome.google.com/webstore/d...gnlnfdag?hl=en
Installera sen Resize YT to Window Size
https://greasyfork.org/en/scripts/81...to-window-size

Voila!
Citera
2023-05-05, 16:35
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Vad är bioläge?
läget där bilden inte är i fullskärm men inte heller i standardvyn
Citera
2023-05-05, 17:43
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
läget där bilden inte är i fullskärm men inte heller i standardvyn
Testa mitt förslag ovan så får du ett betydligt bättre bioläge.
Citera
2023-05-05, 17:47
  #152
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av saab_90
läget där bilden inte är i fullskärm men inte heller i standardvyn
Okej. Har jag aldrig sett.
Citera
2023-05-05, 17:47
  #153
Medlem
R5As avatar
Skulle bry mig om vilken webbläsaren man körde med 2007 men idag mef SSD’er och grym hårdvara så spelar det ingen roll. Snabbare än Firefox? Jo tjena, knappast att det märks om man inte har en compaq dator från onoff.
Citera
2023-05-05, 18:18
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Testa mitt förslag ovan så får du ett betydligt bättre bioläge.
Jag har testat och det ser bra ut än så länge. Kör vidare så här så får jag se om det förblir så.
Citera
2023-05-05, 18:28
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Skulle bry mig om vilken webbläsaren man körde med 2007 men idag mef SSD’er och grym hårdvara så spelar det ingen roll. Snabbare än Firefox? Jo tjena, knappast att det märks om man inte har en compaq dator från onoff.

Nähä, så du bryr dig inte om integritet... nä.. men då får det väl vara så då.

Helt övertygad om att du anser att Windows är det bästa operativsystem man kan använda på en dator också.

De skulle aldrig lagt ner mentalsjukhusen. Dumheten frodas och mår bra.
Citera
2023-05-05, 23:01
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Skulle bry mig om vilken webbläsaren man körde med 2007 men idag mef SSD’er och grym hårdvara så spelar det ingen roll. Snabbare än Firefox? Jo tjena, knappast att det märks om man inte har en compaq dator från onoff.
Brave har ju så mycket mer än högre hastighet än Chrome.

Krypterad synk av dina bokmärken, utan en server som lagrar allt
Inbyggd adblocker skriven i minnessäkra språket Rust för högre säkerhet
Tvingar sidor att använda HTTPS som standard
Blockerar spårning
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback