Du kan gå till frisören, eller så slår du två flugor i en smäll, du vill ha ljusare hår så blek det och låt blekningen sitta i länge som fan så det sliter på vargpälsen.
Du kan gå till frisören, eller så slår du två flugor i en smäll, du vill ha ljusare hår så blek det och låt blekningen sitta i länge som fan så det sliter på vargpälsen.
Har du klappat en varg?
nej men jag har dock känt på pälsen. Och typ så känns mitt hår om man klappar det. Strävt och tjockt
nej men jag har dock känt på pälsen. Och typ så känns mitt hår om man klappar det. Strävt och tjockt
Coolt, raka av det låter som en klok ide, jävligt skönt till sommaren att vara skinhead, glöm inte att smörja in flinten soliga dagar bara det är oskönt att bränna sig på hjässan.
Sen så är det inte så att jag jättegärna vill ha ljusare hår.
Blir bara så jävla varmt. Och hade det varit tunnare så hade det varit mörkblont/ljusbrunt nu är det mörkbrunt
Hålla på och färga och sån skit är för mycket är väl bara Stockholmare som färgar håret eller?
Sen så är det inte så att jag jättegärna vill ha ljusare hår.
Blir bara så jävla varmt. Och hade det varit tunnare så hade det varit mörkblont/ljusbrunt nu är det mörkbrunt
Hålla på och färga och sån skit är för mycket är väl bara Stockholmare som färgar håret eller?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!