2019-05-03, 20:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Mycket bra sammanfattning om vilka tjejer jag syftar på. Detta är EXAKT vad jag har sett så många gånger! Faktum är att senaste horan jag såg till och med hade Louis Vuitton väska som det står i artikeln hahaha!

Citat:
As it turns out, most if not all Instagram models make their living by being “sponsored,” meaning they get paid to fly to Dubai and have sex with an Arab sheik and ten of his best buddies.

Så jävla sjukt beteende

Undrar hur man bestämmer ordningen på de där tio. Kille nummer nio skrattar åt losern nummer tio, eller?

Citat:
http://tagthesponsor.com/2019/02/21/...quick-holiday/

Så jävla sorgligt...

Mycket läsvärd sida: http://tagthesponsor.com

Är typ i chock, nu är det alltså bekräftat... nu förstår jag vad dom svenska tjejerna jag möter håller på med... usch blir nästan spyfärdig.

Instämmer. Alldeles förbannat sorgligt.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Läs om Dubai Porta Potties så får du veta vad de sysslar med för att kunna resa första klass:

Det kan säkert handla om en halv mille i månaden för att vara någons privata toalett...

Inga pengar i världen kommer kunna tvätta bort äcklet och självföraktet de lär känna över sig själva när de kommit hem. Det är ingen skam att vara fattig. Att förnedra sig för pengar som går till annat än mat och tak över huvudet är obegripligt.
Citera
2019-05-03, 20:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Inga pengar i världen kommer kunna tvätta bort äcklet och självföraktet de lär känna över sig själva när de kommit hem. Det är ingen skam att vara fattig. Att förnedra sig för pengar som går till annat än mat och tak över huvudet är obegripligt.

Jag förstår hur du resonerar, men alla håller inte med. Två år i total förnedring och sedan ett liv som ekonomiskt oberoende. Kan säkert vara lockande för en del. I synnerhet om man som tjej har masochistiska tendenser och är lite kinky i grunden.
Citera
2019-05-03, 21:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Jag förstår hur du resonerar, men alla håller inte med. Två år i total förnedring och sedan ett liv som ekonomiskt oberoende. Kan säkert vara lockande för en del. I synnerhet om man som tjej har masochistiska tendenser och är lite kinky i grunden.

Dessa flickor kommer inte vara ekonomiskt oberoende resten av livet. De lär bränna pengar som galningar och snart vara lika "ekonomiskt utsatta" igen. Man ser det igen och igen och igen inte minst i underhållningsbranschen där vissa som blir ofattbart rika över en natt snabbt börjar med ett destruktivt leverne.

De här flickorna kommer tjäna pengar, bränna allt, lockas tjäna nya, bränna allt och ett par rundor senare är de förstörda icke-efterfrågade slaskhinkar och då kommer säkert tjafset om patriarkala strukturer och mäns våld mot kvinnor kommer som lämpliga ursäkter för dem.
Citera
2019-05-03, 21:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Dessa flickor kommer inte vara ekonomiskt oberoende resten av livet. De lär bränna pengar som galningar och snart vara lika "ekonomiskt utsatta" igen. Man ser det igen och igen och igen inte minst i underhållningsbranschen där vissa som blir ofattbart rika över en natt snabbt börjar med ett destruktivt leverne.

De här flickorna kommer tjäna pengar, bränna allt, lockas tjäna nya, bränna allt och ett par rundor senare är de förstörda icke-efterfrågade slaskhinkar och då kommer säkert tjafset om patriarkala strukturer och mäns våld mot kvinnor kommer som lämpliga ursäkter för dem.

Jag delar din åsikt. Jag tror inte heller att denna typ av tjejer i allmänhet har de inneboende resurser som krävs för att planera och hushålla. "Delayed gratification" och sådant. Enstaka kanske klarar det.
Citera
2019-05-03, 21:20
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Jag delar din åsikt. Jag tror inte heller att denna typ av tjejer i allmänhet har de inneboende resurser som krävs för att planera och hushålla. "Delayed gratification" och sådant. Enstaka kanske klarar det.

Precis. Det finns nog få starka kvinnor som ser detta som en karriärväg. De flesta väljer något som inte involverar att förnedra sig. De som hoppar på förnedringståget är ytliga, svaga och obegåvade flickor med ett omättbart bekräftelsebehov där Gucciväskan är 1A.

Jag har faktiskt stött på män med liknande egenskaper och den jag främst tänker på levde på rejält stor fot. Inte nog med att han tjänade ca 100.000 per månad på eget arbete så "tvingade" han föräldrarna att sälja skog och annat för att ha behövde nytt kök och annat skit. "De behöver ändå inte skogen" försvarade han sig med när jag ovälkommet ifrågasatte beteendet. Han lägger ut bilder på Facebook när han äter på fantastiska restauranger och flyger första klass. Allt är så motbjudande kalkylerat och det hela handlar om ett omättbart bekräftelsebehov och mindervärdeskomplex.
Citera
2019-05-03, 22:13
Medlem
YP4XQs avatar
Många utav dem lägger ut bilder på instagram också.. De badar i överflöd och posar med sina sugardaddys. Kan tänka mig svenskor används som gudinnor där nere.
Citera
2019-05-03, 23:22
Medlem
fittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Många utav dem lägger ut bilder på instagram också.. De badar i överflöd och posar med sina sugardaddys. Kan tänka mig svenskor används som gudinnor där nere.

Gudinnor som får äta bajs, trycka in levande laxar i diverse hål och slicka 13-åringar i rumpan...
Citera
2019-05-04, 01:59
Medlem
hängballens avatar
Kvinnor är djur...
Citera
2019-05-04, 02:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Kvinnor är djur...

Japp! Men det får vi inte säga högt, eller hur?

Många arabiska prinsar känner väl en instinktiv underlägsenhet mot västerländska kvinnor? Så att betala miljoner för att föredra blonda kvinnor är väl värt priset antar jag?
Citera
2019-05-04, 02:43
Medlem
Väldigt enkelt, många av dem är där för att hora ut sig, dock inte alla. Många som också jobbar inom krogbranschen men där förekommer också mycket att de kan få mer betalt ifall de knullar med nån rik arab. De tjänar väl jäkligt bra. Hade kontakt med en tjej för några år sen som åkte ner och jobba inom någon lyxig krog där nere. Hon träffa massa kändisar, kom hem med ett par nya tuttar och en massa cash. Hon fick såklart knulla massa.
Citera
2019-05-04, 09:02
Medlem
Citat:
http://tagthesponsor.com/2019/02/21/...quick-holiday/

Så jävla sorgligt...

Mycket läsvärd sida: http://tagthesponsor.com

Är typ i chock, nu är det alltså bekräftat... nu förstår jag vad dom svenska tjejerna jag möter håller på med... usch blir nästan spyfärdig.

Vafaan?? Sinnessjuka jävlar
Citera
2019-05-04, 11:10
Avstängd
thaimans avatar
Min teori håller 100 procent
Alla kvinnor är luder, bara en prisfråga.
Möjligen att någon nunna kan svära sig fri.
Dom vet att dom " sitter på en förmögenhet" så är det bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in