• 1
  • 2
2019-05-03, 14:16
Medlem
fittas avatar
Reser mycket i jobbet och mellanlandar nästan alltid i Dubai, och något som slagit mig är att det åker extremt många svenska tjejer till exempelvis Dubai eller någon annan av emiraterna.

Tjejerna åker nästan alltid ensamma och alltid i första klass. Pursvenska tjejer i 25-års åldern.

Jag är inte intresserad av någon specifik hora, men vill veta mer om det här fenomenet...

När började svenska tjejer hora i Dubai? Vad tjänar man? Hur fungerar det? Finns det agenturer? Är det lagligt?
Citera
2019-05-03, 14:21
Medlem
Är du säker på att alla svenska tjejer åker dit för att hora ut sig? Det är ett popurlärt svindyrt semester ställe.
Citera
2019-05-03, 14:26
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Är du säker på att alla svenska tjejer åker dit för att hora ut sig? Det är ett popurlärt svindyrt semester ställe.
Vore det inte märkligt ändå att TS ser så många av dom, och dom åker första klass i så pass ung ålder?
Du känner inga baktankar...typ Mojaffar mångmiljonär har betalat för biljetten för några veckors besudling. Sen kan slynfia åka hem med en årslön på kontot.
Nä, det är väl bara jag som är ute och cyklar...
Citera
2019-05-03, 14:26
Medlem
Heauxms avatar
Jag har flera vänner som åkt dit. De sparar och åker på lyxsemester.
Citera
2019-05-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
De lär ju inte spara 30 lax extra för att flyga första klass i sådana fall, eller?
Citera
2019-05-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveass2
De lär ju inte spara 30 lax extra för att flyga första klass i sådana fall, eller?

Med tanke på folks mentalitet idag att det ska synas att man har pengar så skulle det inte förvåna mig.
Citera
2019-05-03, 14:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveass2
Det är väl dessutom vad en enkelbiljett kostar?
Citera
2019-05-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är väl dessutom vad en enkelbiljett kostar?
Ja, för direktflyg till Dubai verkar det inte bättre... Är man inte så noga med restid och anknytningar kan man komma ner lite i pris dock.
Citera
2019-05-03, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Med tanke på folks mentalitet idag att det ska synas att man har pengar så skulle det inte förvåna mig.
Haha, sant! Hoppfulla "blivande influencers" ser det väl som en investering.
Citera
2019-05-03, 14:43
Medlem
Zaedrewss avatar
SVT har tagit sig an fenomenet.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...-80-000-dollar

Är man ca 25 ung och hyfsad snygg så varför inte? Dessa tjejer kan tjäna en fin hacka för att hora ut sig till några araber. Det är ju fortsatt åtminstone ett tag till att svenska blonda tjejer är poppis och ses säkert som ett finare sällskap än öststatstjejer. Kommer troligen att förändras med tid med tanke på hur många svenska tjejer som numera gör resan och säljer ut sig.
Citera
2019-05-03, 14:48
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm

TS skriver att unga tjejer flyger ensamma (i första klass). Jag känner inte många, speciellt i den åldern, som åker ensamma på semester. Självklart kan de möta upp vänner som flyger från annan ort på platsen, men det är knappast vanligt.
Citera
2019-05-03, 15:08
Medlem
Det är hyfsat nytt. Svinrika araber från Dubai tar kontakt med snygga Instagram tjejer med mycket följare och erbjuder dom att komma ner till Dubai och ha sex för en summa pengar. Det kan vara vad som helst. En kille ville att tjejen skulle ta hans 14 åriga lillebrors oskuld för pengar. Dom tjejerna gör allt för pengar.

Dom får flygbiljetten betald och allt dethär är småpengar för de rika olje-sönerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in