• 1
  • 2
2019-05-02, 15:20
Medlem
https://www.norran.se/nyheter/blalju...-om-langviken/

Någon som vet vem stackaren var?
Citera
2019-05-02, 18:07
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gozzie
https://www.norran.se/nyheter/blalju...-om-langviken/

Någon som vet vem stackaren var?

Något citat hade kanske fått fart på tråden?

Vilken ort handlar det om?
Citera
2019-05-02, 18:27
Medlem
En man i 30-årsåldern omkom på torsdagsmorgonen i en trafikolycka norr om Långviken. Larmet om en singelolycka på Burträskvägen, väg 364, inkom till SOS 06.46 på torsdagen. Polis, räddningstjänst, ambulans och en ambulanshelikopter åkte till platsen. Vägen stängdes av helt under räddningsarbetet.

– Det har varit en kraftig avåkning. Vi håller just nu på att röja och städa här, sade Peter Markstedt vid räddningstjänsten en knapp timme senare. Ambulanshelikoptern som åkte till olycksplatsen lastade aldrig någon, medan ambulansen tog med sig en person. Vid 11.30 på torsdagen meddelade polisen att föraren av bilen, en man i 30-årsåldern, hade avlidit och att mannens anhöriga hade underrättats.

”Bilen har av okänd anledning åkt av vägen, kolliderat med en jordbro och voltat”, uppger polisen på sin hemsida.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...g-364-avstangd
Citera
2019-05-02, 18:33
Medlem
[quote=psflax|67468417]Något citat hade kanske fått fart på tråden?

Vilken ort handlar det om?

En bit utanför Skellefteå
Citera
2019-05-02, 19:10
Medlem
Detta dök upp i mitt facebookflöde

"Orkar inte prata just nu, måste fokusera på barnen i denna svåra sorg. Men som många har förstått var det Robert, barnens pappa och min vän, som avled i bilolyckan imorse. Svarar er som hört av sig när chocken har lagt sig lite. Men verkligen, ett stooort TACK till er alla fina, för all omtanke! ❤ Det värmer att ni tänker på oss 😥❤ Vila i frid älskade Robert Biggen Karlsson ❤"
Citera
2019-05-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Detta dök upp i mitt facebookflöde

"Orkar inte prata just nu, måste fokusera på barnen i denna svåra sorg. Men som många har förstått var det Robert, barnens pappa och min vän, som avled i bilolyckan imorse. Svarar er som hört av sig när chocken har lagt sig lite. Men verkligen, ett stooort TACK till er alla fina, för all omtanke! ❤ Det värmer att ni tänker på oss 😥❤ Vila i frid älskade Robert Biggen Karlsson ❤"

Tack för ditt svar. Vila i frid Robert❤
Citera
2019-05-02, 20:28
Medlem
Japp vila i frid, var ett själva skitväder😪
Citera
2019-05-02, 20:31
Medlem
Den omkomna R*bert sägs på en annan tråd här vara en bror till R*ckard K*rlss*n som sitter anhållen för mordet förra veckan på en 25-årig tjej i Kalix. Sanning i det?
Citera
2019-05-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorShellman
Den omkomna R*bert sägs på en annan tråd här vara en bror till R*ckard K*rlss*n som sitter anhållen för mordet förra veckan på en 25-årig tjej i Kalix. Sanning i det?
Det verkar stämma!
Citera
2019-05-02, 21:53
Medlem
fittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorShellman

karma höll jag på att säga, men det är väl inte riktigt karma för denna r*bert kanske inte förtjänade att dö... men ni hajar...
Citera
2019-05-02, 22:14
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Vad för personlighetstyper har dessa bröder?
Citera
2019-05-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
karma höll jag på att säga, men det är väl inte riktigt karma för denna r*bert kanske inte förtjänade att dö... men ni hajar...

Stackars deras föräldrar måste man ju verkligen säga. Två tragedier under ett par veckors tid!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in