Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Det där låter som en ganska rimlig förklaring. Även om de där 10 landsgränserna skulle kunna grejas med en leverans i kylutrymme så borde en enkel 2-3-dagars leverans till brevlådan försämra kvaliten rätt så rejält.
Sen finns ju alltid möjligheten att det är bunk från allra första början. Med prisnivån som gäller finns det ju rätt så rejäla incitament att sälja verkningslöst HgH i snygga förpackningar. Ett sånt scam-upplägg på en produkt som är svår att avgöra äktheten på skulle kunna vara ett sätt att inbringa startkapital till en shop. Samtidigt har jag hört gott om flera av Fulmens produkter från flera bekanta.
Ingen van HgH-användare som har några andra förslag på hur Svemmpa kan ta reda på äktheten?
Blanda inte ihop nu GH med övriga produkter vännen, det är 2 helt olika saker. Jag säger inte att Fulmen har dålig kvalite på andra produkter, men just GH, oavsett tillverkare/säljare är VÄLDIGT svårt att sälja i bra kvalite, många säljare skiter i detta och säljer produkterna ändå, för om inte de gör det, gör någon annan det och då går konsumenterna dit, detta är upp till konsumenterna att förstå själva, så vi sätter oss själva i skiten med detta, som vi oftast gör när vi jagar priser och fantasier ibland.
Jag vet att det finns shoppar som av ovanstående skäl inte säljer GH, tyvärr är det väldigt få säljare som kan låta bli girigheten och återigen, är det kundernas fel som tvingar säljarna att hålla inne gh, om det är något som det har scammats mest av allt om så är det ju GH, både öppet på hb har flera scam uppdagats samt såklart den pågående scammen av andra t.o.m pålitliga säljare.
För att bättra på matematiken för er, tänk er att en sjötransport tar ca en månad att anlända från asien och redan vid det här laget har produkterna varit producerade kanske 1 vecka iaf?
Sedan skall det in till sverige och till säljaren, ja ni fattar att det här inte går ihop hoppas jag.
Analyser av GH går inte heller att lita på, då man inte kan veta om analysen är gjort redan i urpsrungslandet, vilket skulle visa ett gott resultat mot produkten du egentligen injicerar när du väl har fått den, detta skulle väl vara ett sätt för säljarna att fuska, då man kan visa en analys men som egentligen inte gäller produkten då den har degraderats under sin transport till kunden.
Hoppas detta är till nytta för er.